Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse diverse


Anunt de participare numarul 70604/08.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Adresa postala: Galati, str.Alexandru Ioan Cuza, nr.72, Localitatea: Galati, Cod postal: 800216, Romania, Punct(e) de contact: Jilavu Violeta, Tel.0236/417725, 0236/311086, 0236/311087, In atentia: Jilavu Violeta, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236/417725, 0236/479476, Adresa internet (URL): dgaspc.srv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele de Plasament si Case de tip familial
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 625, 592RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul cadru se va incheia pentru o durata de 10 luni, pana la data de 31.12.2009. In baza acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente in numar de 3 astfel: 1.Primul contract subsecvent: martie aprilie; 2. Al doilea contract subsecvent: mai august; 3. Al treilea contract subsecvent: septembrie - decembrie;La atribuirea contractelor subsecvente se va relua competitia cu toti operato
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse alimentare diverse: ulei, orez, faina, malai, gris, fulgi porumb, margarina, stiksuri, zahar, drojdie, biscuiti, minitort, rulade, napolitane, paste fainoase, spaghete, sare, otet, cacao, piper, apa minerala, concentrate, ciocolata, jeleuri, rahat, pufarine, nuga, prajitura, caramele, cozonac, ceaiuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15400000-2 - Uleiuri si grasimi animale sau vegetale (Rev.2)
15600000-4-Produse de morarit, amidon si produse amilacee (Rev.2)
15800000-6-Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile se pot majora sau diminua conform necesitatilor autoritatii contractante
Valoarea estimata fara TVA: 625, 592RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.03.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.000 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare - buget local. Contractele subsecvente se vor incheia numai dupa asigurarea fondurilor financiare disponibile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Se solicita formularul nr.3 din sectiunea II - Formulare;Cerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea documentelor de la autoritatile competente (Primarie si MFP) depuse in original. Nu se accepta copii legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii ce trebuie prezentate cu privire la: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (bilantul contabil)
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata: 200.000 leiSe solicita formularul nr.10 din sectiunea II - Formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata: 200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la:
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani conform formularului nr.6 din sectiunea II - FormulareExperienta similara: 100.000 lei prin prezentarea copiilor de pe unul sau mai multe contracte cumulate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- experienta similara: 100.000 lei prin prezentarea copiilor de pe unul sau mai multe contracte cumulate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
127210/29.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2009 11:00
Locul: D.G.A.S.P.C.Galati, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 72, Birou Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii si/sau persoanele imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 72, Localitatea: Galati, Cod postal: 800216, Romania, Tel.0236/312122, Fax: 0236/312122, Adresa internet (URL): www.dgaspc.srv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2009 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer