Licitatie Publica - Furnizare produse ?Dotari laboratoare? pentru unitati de invatamant preuniversitar de stat din Bucuresti ? 6 loturi
Anunt de participare numarul 143271/24.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitie, Tel. +40 213055530, In atentia: Silvia BARBULESCU - director executiv, Dragos DIMITRIU - sef serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse ?Dotari laboratoare? pentru unitati de invatamant preuniversitar de stat din Bucuresti ? 6 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse ?Dotari laboratoare? pentru unitati de invatamant preuniversitar de stat din Bucuresti ? 6 loturi, privind proiectul ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale din Bucuresti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38600000-1 - Instrumente optice (Rev.2)
30195200-4-Table electronice cu posibilitate de copiere sau accesorii (Rev.2)
38416000-4-PH metre (Rev.2)
38500000-0-Aparate de control si de testare (Rev.2)
48190000-6-Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 al. 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara Formular 13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta indocumentatie sau OP, fila CEC. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este: pentru Lot 1- 23.000 Euro; Lot 2- 12.420 Euro; Lot 3- 13.956 Euro; Lot 4- 5.225 Euro; Lot 5- 7.475 Euro; Lot 6- 7.880 Euro.Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul unei asocieri, instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la pct. a), b), c)si d) din Formular 13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formular 14, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoriaIMM.NOTA: Echivalenta Leu-Euro se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului, fara T.V.A.Se constituie conform art. 90 din H.G.nr. 925/2006 cu mod si compl. ulterioare.Modul de restituire conf. art. 92, alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.NOTA: Se va prezenta Formularul nr.22 cu optiunea privind la Modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, modalitati de plata conform art. 19 din Modelul de contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)3.Cazier fiscal pentru operatorul economic, eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)
Liliana Coroian - consilier D.G.D.I. - U.I.P. SCOLICornelia Burlacu - consilier D.G.D.I. - U.I.P. SCOLIIonela Tirlescu ? Expert-D.P.A.
Adina Popovici ? Consilier-D.P.A.
Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele consilierilor generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri : Alexandre-Fontoura Lacramioara, Angelescu Ramiro-Robert-Eduard, Boaja Minica, Bologa Catalin ? Gheorghe, Campeanu Remus ? Catalin, Comanescu Mihai, Comanici Ancuta ? Sorina, Comsa Cornel ? George, Cretu Simona, Darabont Alexandru ? Dan, Deaconescu Ionel ? Cristinel, Dinu Maria ? Mirela, Draghici Aurelia ? Gratiela, Florescu Dragos, Georgescu Bogdan ? Cristian, Ghita Richard ? Vicentiu, Giugula Mihai ? Doru, Iliescu Catalin ?Lucian, Ilina Ion ? Cosmin, Manolache Valeriu ? Marian, Margarit Nicolae ? Sorin, Marin Stefanel ? Dan, Mustaciosu Vlad, Naghi Gabriel, Neacsu Adrian, Nicolae Andrei, Nicolaescu Marcel ? Octavian, Nicolescu Cristina ? Elena, Olteanu Cristian ? Marian, Orzata Radu ? Paul, Peptan Mihai, Pieptea Cornel, Pirvu Cosmin Gabriel, Popa Maria, Popescu Dorin, Popescu Eugenia Ana ? Maria, Popescu Manuela Violeta, Poterasu Cornel ? Constantin, Radulescu Stefan ? Cristian, Raicu Mircea ? Cristian, Rizoiu Mircea, Sava Ioan ? Razvan, Stan Ion, Stetco Ioan, Tache Felix Mihai, Talau Mihnea ? Stefan, Tanase Ion ? Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tugurel Marius ? Cristian, Vaduva Silviu, Voicu Mihai, Zorkoczy Julia.8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana . Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente) Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleMedia cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani, sa fie egala sau mai mare cu - pentru Lotul 1:2.304.200 euro, - pentru Lotul 2:1.242.000 euro, - pentru Lotul 3:1.395.600 euro, - pentru Lotul 4:522.500 euro, - pentru Lotul 5:747.500 euro, - pentru Lotul 6:788.000 euro.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport audit/raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritati legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nota 1: Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere in limba romana autorizata/legalizata, a documentelor din care sa rezulte respectarea cerintei minime.
Nota 2: Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota 3: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Nota 4: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea economica si financiara a subcontractantului.
Capacitatea economico - financiara a In cazul in care ofert.isi demonstreaza situatia econ.si financiara invocand sustinerea de catre o alta pers.fizica/juridica (conf.art. 186 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea, prin angajament ferm incheiat in forma autentica. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.preved.art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor produse furnizatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Informatii privind experienta similara. Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu, prin prezentarea unui contract sau a maxim doua contracte care sa confirme furnizarea de produse similare cu obiectul lotului supus procedurii de achizitie publica, realizat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat: Lotul 1: -1.152.100 euro, Lotul 2: -621.000 euro, Lotul 3: -697.800 euro, Lotul 4: -261.200 euro, Lotul 5: -373.750 euro, Lotul 6: -394.000 euro"
Se vor prezenta documente suport (copii ale contractelor sau parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare/ proces verbal receptie/ documente de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar / recomandari de la beneficiari) in copie lizibila, cu mentiunea: ?conform cu originalul?, care sa cuprinda datele de identificare ale contractului, beneficiarul contractului, tipul produselor furnizate, perioada de derulare, modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale.Nota 1: Pentru contractele prezentate in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota 2: - Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata.
- Daca din documentele anexate rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.
Informatii privind capacitatea profesionala
Pentruindeplinirea in bune conditii a contractului se solicita personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului. Se va prezenta o lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
NOTA: A. Pentru toate produsele ofertate ce contin si componenta de software se va avea in vedere instruirea personalului utilizator din fiecare unitate de invatamant (cadre didactice), fara costuri suplimentare din partea achizitorului, cu un numar de cel putin 6 sedinte a cate minim 2h/sedinta.Aceste cursuri se vor efectua numai de catre personal autorizat si certificat pentru echipamente/software. Minim 2 specialisti, care sa asigure instruirea personalului (cadrele didactice) sa foloseasca si sa utilizeze echipamentele care contin componenta software.
Se vor prezenta copii lizibile conform cu originalul dupa documente relevante cum ar fi: Diplome de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale, declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta CV-urilepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, datat si semnat pe fiecare pagina; C.V.-ul va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective. Se va prezenta traducerea in limba romana daca este cazul.
Nota: B. Asigurarea serviciilor de service pe perioada de garantie a produselor
?Ofertantul va prezenta o scrisoare/un certificat din care atesta instruirea personaluluiin conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator.
Ofertantul va face dovada ca: - detine un departament specializat de reparatii a echipamentelorin conformitate cu standardele solicitate de producatorsau- ca detine un contract de colaborare cu una sau mai multe unuitati de service abilitate sa execute reparatii a echipamentelor in perioada de garantie in conformitate cu standardele solicitate de producator
Mostre
Cerinta obligatorie: mostrele urmatoarelor loturi vor fi prezentatela depunerea ofertelor, la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, Splaiul Independentei, Nr. 291-293.
Aceste mostre au fost alese tinand cont de principiul reprezentativitatii. S-au ales mostre care sa acopere intreaga gama de produse solicitate pe domeniile de activitate: Fizica, Chimie, Biologie, Ecologie, Matematica, Geografie.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea urmatoarelormostre:
LOTUL 1?Laborator Fizica Gimnaziu
-Poz. 1 din caietul de sarcini - Truse didactice pentru elevi, care sa cuprinda: Modul mecanica elev, Modul fenomene termice elev, Modul electricitate si magnetism elev si Modul optica elev.
-Poz. 5 din caietul de sarcini - Interfata cu display pentru studierea experimentelor.
-Poz. 6 din caietul de sarcini - Senzori pentru interfata.-Poz. 35 din caietul de sarcini - DVD cu filme didactice.
?Laborator Fizica Liceu
-Poz. 48 din caietul de sarcini - Aparat Weller.-Poz. 49 din caietul de sarcini- Dispozitiv pentru producerea si studiul undelor stationare longitudinale si transversale.- Poz. 72 din caietul de sarcini - Dispozitiv cu perna de aer furnizat cu suflanta si accesorii.
LOTUL 2?Laborator Chimie Gimnaziu
-Poz. 77 din caietul de sarcini - Modul de baza - sticlarie pentru profesor gimnaziu.
-Poz. 77 din caietul de sarcini -Modul de baza - ustensile pentru profesor gimanziu.- Poz. 91 din caietul de sarcini -DVD cu filme didactice.
LOTUL 3?Laborator Biologie Gimnaziu
-Poz. 122 din caietul de sarcini -g. Torso clasic bisex.-Poz. 123 din caietul de sarcini -Soft educational interactiv de biologie.?Laborator Biologie Liceu
-Poz. 128 din caietul de sarcini -Trusa de biologie ? Trusa pentru fiziologia plantelor.-Poz. 134 din caietul de sarcini -Aparate ? a. Microscop binocular.
-Poz. 135 din caietul de sarcini -Preparate microscopice.
LOTUL 4?Laborator Ecologie Gimnaziu
-Poz. 144 din caietul de sarcini -Truse ? a. Trusa pentru analiza apei.
LOTUL 5?Laborator Matematica Gimnaziu si Liceu.-Poz. 148 din caietul de sarcini ? Planse ? e. Plansa inecuatii cu o necunoscuta/asemanarea triunghiurilor (duo).
-Poz. 148 din caietul de sarcini- Planse ? h. Plansa triunghiuri/siruri numerice (duo).-Poz. 148 din caietul de sarcini- Planse ? i. Plansa patrulatere/functii de gradul ii (duo)Poz. 157 din caietul de sarcini ? Plansa ecuatii cu o necunoscuta/prisma duo).
- Poz. 163 din caietul de sarcini ?Plansa teorema celor trei perpendiculare/ sfera circumscrisa corpurilor de rotatie (duo).
-Poz. 164 din caietul de sarcini- Plansa functia exponentiala functia logaritmica/ integrala definita (duo).
LOTUL 6?Laborator Geografie Gimnaziu si Liceu-Poz. 172 din caietul de sarcini Harta fizica a Romaniei.
-Poz. 175 din caietul de sarcini Harta politica a lumii.- Poz. 181 din caietul de sarcini Harta fizica ?i politica a Europei.
Se va prezenta un sistem integratde prezentare si evaluare (un model din cele solicitate la Loturile 1, 2, 3, 5, 6 din caietul de sarcini), care sa cuprinda toate componentele solicitate).
-Prezentarea tuturor mostrelor solicitate este obligatorie.
In cazul neprezentarii mostrelor solicitate, oferta va fi declarata inacceptabila, in baza art. 36 al.(1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si compl.ult.
-Mostrele trebuie sa includa toate caracteristicile, toate accesoriile si componentele minime solicitate in caietul de sarcini, astfel incat sa poata permiteutilizatorului sa realizeze toate experimentele solicitate in caietul de sarcini, cat si pentru a se putea face o evaluare corecta.In cazul in care mostrele prezentate nu corespund caracteristicilor tehnico-functionale si de performanta ale produselor ce urmeaza a fi furnizate, asa cum au fost prevazute in caietul de sarcini, oferta va fi declarata neconforma, in baza art 36 al. (2) lit a) din H.G. nr. 925/2006, cu mod. si comp. ult.
PASII PENTRU ANALIZAREA SI VIZUALIZAREA MOSTRELOR-Mostrele se vor prezenta in cutii, cu etichete continand pozitia din caietul de sarcini, denumirea si lotul din care fac parte, iar cutia trebuie sa continao lista completa a reperelor si una a experimentelor realizabile cu mostra respectiva.-Montarea si punerea in functiune a mostrelor se va face ulterior deschiderii de catre fiecare ofertant in parte.-Mostrele vor fi prezentate intr-o sedinta ulterioara sedintei de deschidere, astfel comisia, in cadrul analizarii cerintelor minime de calificare, asa cum au fost prevazute in Fisa de Date, va invita, in scris, pe toti participantii la procedura, in vederea prezentarii, evaluarii si testarii mostrelor.
-Prezentarea mostrelorse va face pe fiecare lot in parte, in sedinta comuna, de catre toti participantii la ofertare. In urma fiecarei sedinte se va intocmi un proces verbal, care se va transmite, prin fax, tuturor participantilor la procedura.
-Pentru evaluarea mostrelor se va intruni o comisia de analiza, formata din specialisti, numiti experti cooptati, conform Art. 73, alin. (1), din HG Nr. 925/2005 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.-Comisia vastabili conformitatea cu cerintele minime din caietul de sarcini din punct de vedere tehnic si calitativ, asa cum s-a solicitat in Anexa 2 din caietul de sarcini.-Dupa vizualizarea, evaluarea si testarea mostrelor fiecare specialist cooptat va face un raport de specialitate din care sa reiasa sau nu conformitatea cu cerinteleminime dincaietul de sarcini.In cazul in care mostrele nu corespund caracteristicilor tehnico-functionale si de performanta minime ale produselor ce urmeaza a fi furnizate, asa cum au fost prevazute in caietul de sarcini, expertii cooptati trebuie sa justifice in mod clar neconformitatile acestora.
-Mostrele vor fi pastrate la autoritatea contractanta pana la finalizarea procedurii ? incheierea contractului.
-Pentru ofertantul castigator mostrele vor ramane la autoritatea contractanta pentru a se putea verifica conformitatea cu produsele care vor fi livrate pe parcursul derularii contractului.
Informatii privind subcontractantii
- Daca este cazul ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. Aceasta va fi insotita si de acordurile de subcontractare.
Informatii privind asociereaIn caz de asociere se va prezenta Acord de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69 ind. 1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare.
Certificarea Sistemului de Management al Calitatii firmelor ofertante, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea Sistemului de Management al Calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cond. minima trebuie indeplinita de fiecare asociatie in parte. Nota: In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate, vor fi prezentate orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2013 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantilor cu imputernicire. Va prezenta delegatia (imputernicirea societatii ofertante), conform Formular 17, precum si o copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.CPV - LOT 1:38600000-1;38500000-0;42923110-6;38311000-8;38341300-0;31682530-4;48190000-6;30195200-4;32322000-6;30237200-1; - Lot 2:38500000-0; 42923110-6; 38311000-8; 48190000-6; 38510000-3; 33793000-5; 38416000-4; 30195200-4; 32322000-6; 30237200-1; - Lot 3:48190000-6; 38510000-3; 30195200-4; 34999400-0; 32322000-6; 30237200-1;
- Lot 4:48190000-6; 38416000-4; 30195200-4; 32322000-6; 30237200-1; - Lot 5:48190000-6; 30195200-4; 34999400-0; 32322000-6; 30237200-1; - Lot 6:48190000-6; 30195200-4;34999400-0; 39298600-3; 22114300-5; 32322000-6; 30237200-1;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE
Adresa postala: Splaiul independentei nr. 291-293, etaj 10, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2013 09:46