Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse "Dotari mobilier scolar" pentru unele unitati de invatamant preuniversitar care fac parte din Proiectul "Reabilitarea Infrastructurii Educationale din Bucuresti"


Anunt de participare numarul 147667/02.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse "Dotari mobilier scolar" pentru unele unitati de invatamant preuniversitar care fac parte din Proiectul "Reabilitarea Infrastructurii Educationale din Bucuresti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse "Dotari mobilier scolar" pentru unele unitati de invatamant preuniversitar care fac parte din Proiectul "Reabilitarea Infrastructurii Educationale din Bucuresti"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare produse "Dotari mobilier scolar" pentru unele unitati de invatamant preuniversitar care fac parte din Proiectul "Reabilitarea Infrastructurii Educationale din Bucuresti", conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 664, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 alin (1)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Model instrument garantare - Formular 13). Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117. Cuantumul garantiei este de 13.290 Euro. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la pct. a), b), c)si d) din Formular nr. 13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formular nr. 14, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM. NOTA: Echivalenta Leu/alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii. Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Se constituie conform art. 90 din H.G.nr. 925/2006 cu mod si compl. ulterioare. Modul de restituire conf. art. 92, alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare. NOTA: Se va prezenta Formularul nr. 22 cu optiunea privind la Modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, conform art.19 din modelul de contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)3.Cazier fiscal pentru operatorul economic, eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)6.Certificat de participare cu oferta independenta prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.7.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.(Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art 69^1 din OUG 34/2006 sunt: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiMircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E.Daniela Mincu - Director General D.G.A.Silvia Ioana Barbulescu - Director Executiv D.P.A.Adrian Iordache - Director - D.J.Ion Florea - Director executiv D.F.C.Bogdan Hreapca - Director General D.G.D.I.Ileana Anghel Person - Director Executiv DMPFE
Dorel Condurat ? Sef Adj. UIPCornelia Burlacu ? Consilier .G.D.I. - UIP Scoli
Liliana Coroianu - Consilier .G.D.I. - UIP Scoli
Lorena-Mihaela Bardan - Consilier D.G.D.I. - UIP Scoli
8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana . Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente) Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani, sa fie egala sau mai mare cu - 1.329.000 euro.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritati legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nota 1: Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere in limba romana autorizata/legalizata, a documentelor din care sa rezulte respectarea cerintei minime. Nota 2: Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota 3: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nota 4: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea economica si financiara a subcontractantului.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 6 din Sectiunea Formulare-Se vor completa Formularul nr.1, Formularul nr. 5, Formularul nr.18 si Formularul nr.21 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Informatii privind experienta similara. Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu, prin prezentarea unui contract sau a maxim doua contracte care sa confirme furnizarea de produse similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie publica, realizat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat: 664.500 euro
Se vor prezenta documente suport (copii ale contractelor sau parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare/ proces verbal receptie/ documente de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar / recomandari de la beneficiari) in copie lizibila, cu mentiunea: ?conform cu originalul?, care sa cuprinda datele de identificare ale contractului, beneficiarul contractului, tipul produselor furnizate, perioada de derulare, modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale. Nota 1: Pentru contractele prezentate in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota 2: - Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata. - Daca din documentele anexate rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.
INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL/ORGANISMUL TEHNIC DE SPECIALITATE de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare.
Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. Aceasta va fi insotita si de acordurile de subcontractare.Subcontractanti de specialitate vor fi nominalizati pe fiecere specialitate pentru care sunt atestati/autorizati.
Informatii privind asocierea In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69 ind. 1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare.
Conditii privind conformitatea cu standardele relevante
a. Avand in vedere faptul ca mobilierul care se va achizitiona va fi utilizat de catre elevi, pentru siguranta acestora, ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca produsele ofertate respecta cerintele standardului CEN: SR EN 1729-1/2006 Mobila ? Scaune si mese pentru unitati educationale ? Partea 1: Dimensiuni functionale si SR EN 1729-2/2012 Mobila ? Scaune si mese pentru institutii educationale ? Partea 2: Cerinte de siguranta si metode de testare, in conformitate cu art 188 alin. 1 lit. d) din OUG 34/2006
OFERTANTULVA PREZENTA DESCRIERI PLIANTE/ FOTOGRAFII/CATALOAGE pentru toate produsele pe care le va prezenta, in conformitate cuart 188 alin. 1 lit. e) din OUG 34/2006, pentru demonstrarea autenticitatii, in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru,
Certificarea Sistemului de Management al Calitatii firmelor ofertante, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea Sistemului de Management al Calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cond. minima trebuie indeplinita de fiecare asociatie in parte. Nota: In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate, vor fi prezentate orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va prezenta Formularul nr.7 din sectiunea Formulare. - Se va prezenta Formularul nr.8 din Sectiunea Formulare.Pentru experienta similara prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 leI; 2012 ? 1 euro = 4, 560 lei).Se va prezenta Formularul nr.9 din sectiunea Formulare.Se va prezenta Formularul nr.10 din Sectiunea FormulareSe va prezenta Formularul nr.11, din Sectiunea FormulareSe vor completa Formularul nr.1, Formularul nr.5, Formularul nr.19 si Formularul nr.21 din Sectiinea Formulare--ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2013 11:00
Locul: Directia Generala Achizitii, etaj 10, Splaiul Independentei, nr. 291-293, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului va prezenta imputernicire si copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare constituita.ATENTIE!!!!! In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va prezenta initial o Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal al ofertantului, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Ofertantul care a uzat de acest drept are obligatia de a prezenta / completa oferta cu certificatele /atestatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens (in termenul prevazut in respectiva solicitare, sub sanctiunea respingerii ofertei.Se va completa Formularul 25 si anexa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Bd. Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6, etaj 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer