Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse electrice


Anunt de participare numarul 145197/25.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: SUCURSALA DE REPREZENTARE SI PROTOCOL SINAIA - str. Aleea Pelesului , nr.2 , Localitatea Sinaia , jud. Prahova, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contabilitate, Tel. +40 244315220, In atentia: Corina Cojocaru, Email: [email protected], Fax: +40 244315410, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Toporasilor , nr.1A , loc. Sinaia , jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 59, 987.78RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante , cantitatile minime si maxime fiind estimative . Calendarul estimat ? semestrial , in functie de resursele bugetare .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sucursala pentru Reprezentare si Protocol Sinaia , doreste sa achizitioneze produse pentru echipamente , consumabile electrice si iluminat necesare dotarii unitatilor din cadrul sucursalei pe o perioada de 12 luni de la atribuirea contractului , conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31000000-6 - Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadrusi ale contractelor subsecvente : conform solicitarilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 59, 987.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1.000lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. 925/2006 actualizata , respectiv : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari ? original sau , prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?copie , conforma cu originalul , semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului , in contul : S.R.P. Sinaia , nr. RO97 BRDE 300S V986 5661 3000 ?B.R.D. Sinaia , CF RO 2351555, sau prin depunerea sumei la casierie.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor .Pentru o garantie de participare depusa in euro , echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor , cu 5 zile.Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus , vor fi declarate ca oferte inacceptabile , conform art.36 alin(1), lit.a) din H.G. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Avand in vedere principiul tratamentului egal , nu se va limita emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea: Se va prezentasi de catre tertul sustinator, daca este cazul. Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.2.Declaratia privind calitatea de participant la procedura . Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 , actualizata . Se va prezenta si de catre tertul sustinator , daca este cazul , pentru pct.a), c)¹, d).Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.4.Certificat de participare cu oferta independenta ? conform ordinului ANRMAPnr.314/2010.Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.5.Declaratia privind neincadrarea in art.69¹ din O.U.G. 34/2006; Se va prezenta si de catre tertul sustinator , daca este cazul. Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului ca nu are in cadrul Consiliului de administratie / organul de conducere si / sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art.69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume : Zisan Artem -Director Coordonator, Cristina Savu ? Director Economic , Simona Dilirici ? Director Comercial , Costin Zaharia ? Director Tehnic , Marius Bucura ?Sef Birou Tehnic , Miron Clinci ? Maistru , Dinu Raluca - Consilier Juridic Avizare Legislatie, Corina Cojocaru ? Responsabil Atribuire Contracte Achizitii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , in original / copie lizibila cu mentiunea , ,Conform cu originalul?? din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate , obiectul prezentei proceduri .Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului , in original . Pentru persoane fizice/juridice straine ? Documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata .Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ?urilor ( daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care sa se precizeze cifra de afaceri ? se va specifica cifra de afaceri globala pe anul2012 . Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare . Documente de confirmare : -Bilantul contabil pentru anul 2012.Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si , din motive justificate corespunzator , nu pot prezenta bilantul contabil(conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).*Pentru conversia in lei , daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul 2012 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentul solicitat in cadrul acestei sesiuni se poate prezenta in original/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MOSTRE-In temeiul art.188 alin.1 lit.e) din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare , autoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre , pentru o evaluare corecta si impartiala a ofertelor primite , conform solicitarilor din caietul de sarcini. Mostrele depuse de catre ofertantul declarat castigator vor fi pastrate de achizitor, pentru conformitate, pana la finalizarea acordului cadru. Ofertantii declarati necastigatori isi vor ridica mostrele, pe propria cheltuiala, dupa comunicarea rezultatului procedurii, in termen de maxim 30 de zile, iar in cazul neridicarii, se considera ca au renuntat la ele.
Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani
Certificat de management al calitatii. Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii , conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostrele se vor depune pentru produsele indicate in caietul de sarcini . Mostrele se vor depune odata cu documentele de calificare, pe baza de proces verbal de predare - primire intocmit de ofertant . Mostrele vor avea atasate etichete cu mentiunea : , ,Mostre pentru licitatia din data de....??si denumirea societatii deponente. Pentru identificare, pe etichete vor fi inscrip?ionate coduri specifice ofertantului, coduri ce se vor regasi in propunerea tehnica.Se va completa formularul+anexa . Lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3 ani.Se va prezenta Copie , , conform cu originalul?? dupa respectivul certificat .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Au dreptul sa participe la faza de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta , conform prevederilor art.165 alin.2 din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare .b)In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa aiba certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatiile disponibile pentru conectare si inregistrare la : http: /www.e-licitatie.ro . c)Invitatia de participare va fi transmisa de cale electronica , simultan tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice , precum si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat.d)Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe licitatia electronica mai devreme de doua zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile .e)In cadrul licitatiei electronice , procesul repetitiv de ofertare se refera la : pretul total al ofertei aferent cantitatii maxime solicitate . f) Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : -cea mai buna oferta financiara ;
-numarul participantilor la licitatia electronica.g)Conditii in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze : In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa-si imbunatateasca ultima oferta depusa .Numarul de runde :1.Durata runda :1 zi .In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul ofertei , la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa in cadrul procedurii de evaluare initiala a ofertelor , in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire .Autoritatea contractanta va atribui contractul de servicii cu respectarea prevederilor art.200 din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare .Ofertantul castigator va prezenta in termen de 24 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica oferta finala aferenta . Oferta finala trebuie sa contina propunerea financiara .In cazul in care ofertele prezentate la ultima runda a licitatiei electronice sunt egale , atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2013 12:00
Locul: Sediul SRP Sinaia, str. Toporasilor , nr.1A , Loc. Sinaia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu clasate pe primul loc cu preturi egale , dupa derularea etapei finale de licitatie electronica : in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc , au preturi egale , atunci Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor , conform criteriului de atribuire .Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a Achizitiei , ofertantul are dreptul de a prezenta initial , in conformitate cu prevederile HG 925/2006 o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal , sau dupa caz , de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare , astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia de proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare , acesta are obligatia de a completa si prezenta formularul de declatie pe propria raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256² din O.U.G. nr. 34/2006, alin.1 lit.b) sau dupa caz art.256² alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
REGIA AUTONOMA ?ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT BUCURESTI ?Sucursala pentru Reprezentare si Protocol Sinaia
Adresa postala: str. Aleea Pelesului , nr.2 . localitate Sinaia , jud. Prahova, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel. +40 244315220, Email: [email protected], Fax: +40 244315410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2013 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer