Licitatie Publica - Furnizare produse lactate
Anunt de participare numarul 108582/30.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: CORALIA FILIP, Tel. 318.03.36, Email: [email protected], [email protected], Fax: 318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli si gradinite de pe raza sectorului 3, conform caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 031, 657.84 si 11, 435, 357.36RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse lactate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima totala previzionata a fi furnizata pe toata durata acordului cadru este de 1510480 portii lapte UHT;
Cantitatea maximatotala previzionataa fi furnizata pe toata durata acordului cadru este de2.294.400 portii lapte UHT.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 031, 657.84 si 11, 435, 357.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 15000 lei cf fisa de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta , Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social original sau copie legalizata, Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social original sau copie legalizata, Document din care sa rezulte ca laptele UHT ambalat la cutii de 200 ml, de minim1, 8% grasime, este obtinut in unitatea de productie proprie a ofertantului (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului); Certificat de Inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala/teritoriala, (copie legalizata);Certificat constatator emis in anul 2010 de Oficiul Registrului Comertului; cf fisa de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil conform normelor legale in vigoare vizat si inregistrat de organele competente ?original/copie legalizata, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate, cf fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant contabil conform normelor legale in vigoare vizat si inregistrat de organele competente ?original/copie legalizata, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate, cf fisa de date.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala, Fisa de informatii generale, Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, a cel putin 1 contract al carui obiect a fost furnizarea de produse lactate.pentru elevi si prescolari, Recomandare din partea beneficiarului pentru contractulindeplinit, Instructiuni privind subcontractantii/asociatii, Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, Standarde de asigurare a calitatii-Informatii privind standarde de asigurare a calitatii-Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, sau document care sa ateste ca firma este in curs de certificare, cf fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala, Fisa de informatii generale, Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, a cel putin 1 contract al carui obiect a fost furnizarea de produse lactate.pentru elevi si prescolari, Recomandare din partea beneficiarului pentru contractulindeplinit, Instructiuni privind subcontractantii/asociatii, Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, Standarde de asigurare a calitatii-Informatii privind standarde de asigurare a calitatii-Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, sau document care sa ateste ca firma este in curs de certificare, cf fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de lic electronica - Transmiterea inv de part la lic electron ca faza finala la proc de atrib, op ec care au avut of admisibile, 17 nov 2010, cf fisa de date.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 11:30
Locul: Primaria Sector 3- Sala de Consiliu, Str Parfumului Nr.2-4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor/candidatilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050082, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3
Adresa postala: Str Parfumului Nr 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Tel. 0213260427, Fax: 0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 14:52