Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare "Produse lactate"


Anunt de participare numarul 115618/16.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala:  P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300004, Romania, Punct(e) de contact:  Tatiana Lizarraga, Tel. 0256/490281, Email:  [email protected], Fax:  0256/407066, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare "Produse lactate"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele specializate din subordinea DGASPC Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare "Produse lactate"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea contractata 74832 buc la care se adauga optiunea de prelungire cu 4 luni, prin act aditional, cf HG 925/2006, art.6, alin.3 cu o cantitate 37362 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 269, 299 si 523, 426RON
II.2.2) Optiuni
Da
contract pana la 31.12.2011 prelungit cu 4 luni, prin act aditional, cfHG 925/2006, art.6, alin.3
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2963 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot prezenta fie in nume propriu, fie sociati, fie subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta
-Completarea si prezentarea Formularului 12A( Declaratie privind eligibilitatea)
-Completarea si prezentarea Formularului 12B (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006)
- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
-prezentarea Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.
- Certificat de inregistrare eliberat de ORC, copie, cu inscrisul ?conform cu originalul?
-Prezentarea Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional din tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea Formularului 12DLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimi 3 ani. -prezentareaunuia sau a mai multor contracte (copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul?, semnate si parafate) in valoare totala de 135000 lei
Dovada efectuarii acestor livrari se va face prin:
- prezentarea a cel putin uncertificat constatator emis de o autoritate contractanta in baza art.97^1din HG 925/2006, din care sa reiasa calificativul acordat pentru indeplinirea obligatiilor contractuale;declaratie pe propria raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privatsi din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia.
-Autorizatii sanitar- veterinare pentru mentinereasigurantei si protectiei alimentare(spatiu si mijloace de transport), valabile la data deschiderii ofertelor.
-prezentarea actului de proprietate/contract de inchiriere valabil pentru toata perioada de derulare a contractului de furnizare, pentru cel putin 2 mijloace de transport, dotate si avizate corespunzator pentru indeplinirea contractului.
-completarea Formularului 12G, dupa caz
Astfel ofertantii care se prezinta cu subcontractanti sunt obligati sa completeze acest formular .Ofertantii care se prezinta fara subcontractanti vortrece pe formular sintagma ?NU E CAZUL?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-exista faza finala de licitare electronica(detalii in Fisa de Date)- conf art.165/, alin.2 din Oug34/2006 ofertele admisibile vor participala la1 runda de licitare , inbunatatind oferta de pret
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 11:00
Locul: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare:
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu OUG 34/2006, actualizata si modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si Contenciosdin cadrul Dgaspc Timis
Adresa postala:  P-ta Regina Maria, Nr.3, ,Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  30004, Romania, Tel. 0256/490281, Email:  [email protected], Fax:  0256407066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer