Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse lactate


Anunt de participare numarul 134909/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030011, Romania, Punct(e) de contact: ELENA MARIA GHITA, Tel. +40 0213142315, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213142316, Adresa internet (URL): www.dgas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile indicate prin caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de produse lactate:
a)Cantitatea minima, in funtie dde care se va elobora oferta:
1 BRANZA DE VACI DIETETICA, kg, 2000
2 BRANZA TELEMEA DIN LAPTE DE VACA, kg, 15000
3 BRANZA TIP ALMETE, buc, 200
4 BRANZA TOPITA, cutie, 7000
5 BRANZA TOPITA COPII, cutie, 5000
6 CASCAVAL, kg, 6000
7 CREMA DE BRANZA COPII, pahar, 5000
8 IAURT, pahar, 25000
9 IAURT FRUCTE COPII ETAPA 2 (DE LA 6 LUNI), buc, 10000
10 LAPTE CUTIE , litru, 3000
11 LAPTE CONSUM, litru, 15000
12 LAPTE PRAF COPII (DE LA 12 LUNI), buc, 4000
13 LAPTE PRAF COPII(DE LA 18 LUNI), buc, 4000
14 LAPTE PRAF COPII (DE LA 2 ANI), buc, 4000
15 CEREALE IAURT- ETAPA 3 (8 LUNI), buc, 10000
16 PUDRA DE CEREALE CU LAPTE SI BUCATELE DE CIOCOLATA (DE LA 18 LA 36 LUNI), buc, 10000
17 MARGARINA, cutie, 15000
18 SMANTANA KG, kg, 3000
19 SMANTANA, pahar, 15000
20 UNT, pachet, 12000
b)Cantitatea maxima, cu suplimentari:
1 BRANZA DE VACI DIETETICA, kg, 3000
2 BRANZA TELEMEA DIN LAPTE DE VACA, kg, 22000
3 BRANZA TIP ALMETE, buc, 300
4 BRANZA TOPITA, cutie, 10000
5 BRANZA TOPITA COPII, cutie, 7000
6 CASCAVAL, kg, 9000
7 CREMA DE BRANZA COPII, pahar, 7000
8 IAURT, pahar, 35000
9 IAURT FRUCTE COPII ETAPA 2 (DE LA 6 LUNI), buc, 15000
10 LAPTE CUTIE , litru, 4500
11 LAPTE CONSUM, litru, 22000
12 LAPTE PRAF COPII (DE LA 12 LUNI), buc, 6000
13 LAPTE PRAF COPII(DE LA 18 LUNI), buc, 6000
14 LAPTE PRAF COPII (DE LA 2 ANI), buc, 6000
15 CEREALE IAURT- ETAPA 3 (8 LUNI), buc, 15000
16 PUDRA DE CEREALE CU LAPTE SI BUCATELE DE CIOCOLATA (DE LA 18 LA 36 LUNI), buc, 15000
17 MARGARINA, cutie, 22000
18 SMANTANA KG, kg, 4500
19 SMANTANA, pahar, 22000
20 UNT, pachet, 18000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de produse lactate:
a)Cantitatea minima, in funtie dde care se va elobora oferta:
1 BRANZA DE VACI DIETETICA, kg, 2000
2 BRANZA TELEMEA DIN LAPTE DE VACA, kg, 15000
3 BRANZA TIP ALMETE, buc, 200
4 BRANZA TOPITA, cutie, 7000
5 BRANZA TOPITA COPII, cutie, 5000
6 CASCAVAL, kg, 6000
7 CREMA DE BRANZA COPII, pahar, 5000
8 IAURT, pahar, 25000
9 IAURT FRUCTE COPII ETAPA 2 (DE LA 6 LUNI), buc, 10000
10 LAPTE CUTIE , litru, 3000
11 LAPTE CONSUM, litru, 15000
12 LAPTE PRAF COPII (DE LA 12 LUNI), buc, 4000
13 LAPTE PRAF COPII(DE LA 18 LUNI), buc, 4000
14 LAPTE PRAF COPII (DE LA 2 ANI), buc, 4000
15 CEREALE IAURT- ETAPA 3 (8 LUNI), buc, 10000
16 PUDRA DE CEREALE CU LAPTE SI BUCATELE DE CIOCOLATA (DE LA 18 LA 36 LUNI), buc, 10000
17 MARGARINA, cutie, 15000
18 SMANTANA KG, kg, 3000
19 SMANTANA, pahar, 15000
20 UNT, pachet, 12000
b)Cantitatea maxima, cu suplimentari:
1 BRANZA DE VACI DIETETICA, kg, 3000
2 BRANZA TELEMEA DIN LAPTE DE VACA, kg, 22000
3 BRANZA TIP ALMETE, buc, 300
4 BRANZA TOPITA, cutie, 10000
5 BRANZA TOPITA COPII, cutie, 7000
6 CASCAVAL, kg, 9000
7 CREMA DE BRANZA COPII, pahar, 7000
8 IAURT, pahar, 35000
9 IAURT FRUCTE COPII ETAPA 2 (DE LA 6 LUNI), buc, 15000
10 LAPTE CUTIE , litru, 4500
11 LAPTE CONSUM, litru, 22000
12 LAPTE PRAF COPII (DE LA 12 LUNI), buc, 6000
13 LAPTE PRAF COPII(DE LA 18 LUNI), buc, 6000
14 LAPTE PRAF COPII (DE LA 2 ANI), buc, 6000
15 CEREALE IAURT- ETAPA 3 (8 LUNI), buc, 15000
16 PUDRA DE CEREALE CU LAPTE SI BUCATELE DE CIOCOLATA (DE LA 18 LA 36 LUNI), buc, 15000
17 MARGARINA, cutie, 22000
18 SMANTANA KG, kg, 4500
19 SMANTANA, pahar, 22000
20 UNT, pachet, 18000
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300, 000 si 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Art6/HG925/06;val.min1300000lei=val.dupa care se elab/eval.of.Val.max1900000lei=val.cu suplim
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da, se solicita garantie de participare in cuantum de 25000 lei. Termenelul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertei(conform art. 85 lit b din hg 925/2006).Cont RO34TREZ7005006XXX006777; CIF 15531230. Retinere garantiei - in conf. cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Da, 5% din val.contract, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract conform art. 90 din hg 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, aceasta insa nu trebuie sa depaseasca 5% din pretul contractului, fara TVA ( in conf cu art 90/ HG 925/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, (Formular 1(si tert sustinator)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formular 2 (si tert sustinator, lit.a, c1, d)
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular7 - OrdinulANRMAP nr.314/ 2010
-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori, conform art.691 din ordonanta.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractanta, in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cosmina Ioana SIMIEAN?director general, Claudia Ramona POPESCU- director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat ? original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, pentru sediu.
Ambele certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia fiscala la sfarsitul lunii antrioare celei in care se depun ofertele. -Pentu persoane juridice/fizice romane: Certificatul contatator emis de ORC Certificatul (original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul), trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, si sa rezulteobiectul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic .Ofertantul clasat pe locul 1 va transmite, la cerere, certificatul original/copie legalizata.
-Pentu persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care este resident
Documentul (original sau copie, cu traducere autorizata), trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, si sa rezulteobiectul de activitate .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatiaecono;mico ? financiara ? Fisa de informatii generale
Bilantulcontabil, la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraLista cu principalele livrari de produse similar din ultimii 3 ani.
Cel putin un contract produse similare, cu o valoare cumulata de 1.000.000 lei, fara TVA si cel putin o recomandare
Declaratie privind dotarile specifice indeplinirii contractului.
Autorizatie sanitar-veterinara pt.mijloacele de transport
Mostre
Certificarea sistemului de management al calitatii. Standardul SR EN ISO 9001:2008, echivalent
Certificarea sistemului de management al sigurantei alimentelor. Standardul SR EN ISO 22000:2005, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 15:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642 / +40 0218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Foisorului, nr.56-58, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030011, Romania, Tel. +40 0213142315, Fax: +40 0213142316
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer