Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse lactate.


Anunt de participare numarul 140824/29.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. +40 213172194, In atentia: Ing. Sandu Andreea, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni-Blocul Alimentar
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 204, 100 si 1, 444, 920RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui pentru valoarea minima estimata 7 luni: 602050 Ron si valoarea maxima estimata 7 luni: 722460 Ron.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse lactate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare produse lactate, cantitati conform Caietului de sarcini, Anexa 1.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 204, 100 si 1, 444, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 5225.00 RON; Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante: RO 79TREZ7025005 XXX 000170 , Trezoreria sector 2. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 alin. 1 din OUG nr.34/2006 si este de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei din valoarea estimata pe fiecare lot contestat. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 - (1) ;(2) ; (3) din HG nr. 925/2006, de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantie de buna executie se constitue in cuantum de 5 % din valoarea contractului , exclusiv TVA, in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Declaratii privind eligibilitatea art.180Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa Formularul (Declaratie privind eligibilitatea) completatDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Mod de dovedire: i)Se va atasa Formularul (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare) completat.ii)Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la 25 ale lunii anterioare deschiderii ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul??pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, copie conform cu originalul, in cazul persoanelor juridice straine.iii)Se va atasa Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul?? valabil la la 25 ale lunii anterioare data deschiderii ofertelor.Nota: 1. In situatia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceasta cerinta nu este indeplinita.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acestsens.Cerinta nr. 3-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1Cerinta nr. 4-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa Formularul (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti) completat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa Formularul: CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5-Autorizatie sanitar veterinara de functionareAutorizatie sanitar veterinara de functionare eliberata de organele abilitate.Ofertantul va depune in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.1) Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).MANAGERDr. Orban CarmenDIRECTOR MEDICALDr. Tanase AlinaDIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATEEc. Grigore EmiliaDIRECTOR DE INGRIJIRI MEDICALEAs. Med. Mocanu Ioana OtiliaCONSILIER JURIDICMeroiu MihaelaSEF BIROU ACHIZITIIEc. Parvulescu AdrianSEF SERVICIU APROVIZIONARE, Ing. Sandu AndreeaBIROUL ACHIZITIIEc. Stoica FloriCOMISIA DE EVALUARESPECIFICATII TEHNICE- FISA TEHNICA PRODUSAVIZAT, Departamentul epidemiologic si controlul infectiilor nozocomiale, Dr. Ghita CameliaCoordonator Bloc Alimentar, Ec. Patruta Constantina Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (valabil la data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia
economic-financiara
Fisa de informatii generale Ofertantul va completa si prezenta formularul din sectiunea III Formulare. Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) la 30.06.2012, inregistrat la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Mod de dovedire: Se va atasa Formularul (Informatii generale) completat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari
Lista principalelor livrari cu referinta la produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va completa si prezenta formularul Lista principalelor livrari din sectiunea III Formulare
Cerinta nr. 2 Autorizatie sanitar ? veterinara pentru mijloace de transport
Autorizatie sanitar ? veterinara pentru mijloace de transport, certificate sanitar ?veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte produse supuse controlului sanitar veterinar , conform art. 18 din O.U.G. nr. 42 /29.01.2004 cu modificarile si completarile ulterioare, valabila la data dechiderii ofertelor. Dovada faptului ca cel putin un mijloc de transport este frigorific, autorizat sanitar-veterinar (pentru produsele lactate ) Ofertantul va depune in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.
Cerinta nr. 3 Experienta similara
Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare - minim 1, din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate a produselor livrate.
Cerinta nr. 4 Mostre
Prezentare de mostre cu titlu gratuit pentru toate produsele ce alcatuiesc lotul. Depunerea mostrelor este obligatorie, ele vor fi insotite de Proces verbal de predare primire, inregistrat la sediul Autoritatii Contractante. Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza. Se vor prezenta mostre cu titlu gratuit pentru fiecare produs ofertat.
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Standarde de asigurarea calitatii Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele in vigoare sau echivalente: a. unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001). b. unui sistem de analiza riscurilor (Certificat HACCP -"Analiza riscurilor. Puncte critice de control") conform Directiva Consiliului Comunitatii Europene nr.93/43/EEC/14, iunie 1993 privind igiena produselor alimentare si in baza Hotararii de Guvern nr. 924/11, august 2005, privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare c. unui sistem de management al sigurantei alimentelor (SR EN ISO 22000).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
35%
Descriere: Unitatea de masura ore; termenul de livrare minim realist de 12 ore, termen de livrare maxim acceptat de 24 ore de la emiterea unei comenzi ferme a Autoritatii Contractante, aprovizionare zilnica.
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S101-167868 din 30.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2012 10:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, conducerea institutiei, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Intre ofertele care intrunesc punctaj egal si maxim, criteriul de departajare pentru atribuiresunt in ordine: punctajului maxim acordat pentru factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea maimare, astfel : pentru pretul cel scazut se acorda65 puncte, pentru alt pret, punctajul Pn 1 se calculeaza astfel : Pn 1 =pretul minim /pretul ofertei n x Pn 1 max; pentru termenul minim realist de livrare( 12 ore ) se acorda 35 puncte, pentru un termen maxim acceptat de livrare(24 ore), punctajul Pn 2 se calculeaza astfel: Pn 2 = Termenul minim /Termenul de livrare al ofertei nx Pn 2 max.Punctajul total obtinut de un ofertant se calculeaza astfel: P(total)=P(pretul ofertei)n1 + P(termen de livrare)n2 ;evaluarea ofertelor prin compararea punctajului obtinut.Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea descrescatoare a punctajului acordat.Atribuirea se face ofertantului cu oferta admisibila si punctaj maxim.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 212750500, Email: [email protected], Fax: +40 213180454, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer