Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse lactate., Furnizare conserve legume fructe., Furnizare produse de bacanie., Furnizare legume si fructe proaspete., Furnizare carne., Furnizare paine si produse de panificatie., Furnizare oua.


Anunt de intentie numarul 14191/22.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare Achizitii, Tel.021.317.21.94, In atentia: Ing. Sandu Andreea, Ec. Parvulescu Adrian, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa profilului cumparatorului: www.icfundeni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul Clinic Fundeni- Blocul Alimentar
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
Furnizare produse lactate.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului/contractelor de la data semnarii pana la data de 31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire, procedura aplicata: licitatie deschisa, nu se accepta oferte alternative, cantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare conserve legume fructe.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul Clinic Fundeni- Blocul Alimentar
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000RON
Furnizare conserve legume fructe..
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15897200-4 - Conserve de alimente (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului/contractelor de la data semnarii pana la data de 31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire, procedura aplicata: licitatie deschisa, nu se accepta oferte alternative, cantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare produse de bacanie.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul Clinic Fundeni- Blocul Alimentar
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
Furnizare produse de bacanie.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului/contractelor de la data semnarii pana la data de 31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire, procedura aplicata: licitatie deschisa, nu se accepta oferte alternative, cantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare legume si fructe proaspete.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul Clinic Fundeni- Blocul Alimentar
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 105, 000RON
Furnizare legume si fructe proaspete.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului/contractelor de la data semnarii pana la data de 31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire, procedura aplicata: licitatie deschisa, nu se accepta oferte alternative, cantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare carne.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul Clinic Fundeni- Blocul Alimentar
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
Furnizare carne.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului/contractelor de la data semnarii pana la data de 31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire, procedura aplicata: licitatie deschisa, nu se accepta oferte alternative, cantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare paine si produse de panificatie.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul Clinic Fundeni- Blocul Alimentar
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 265, 550RON
Furnizare paine si produse de panificatie.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului/contractelor de la data semnarii pana la data de 31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire, procedura aplicata: licitatie deschisa, nu se accepta oferte alternative, cantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare oua.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul Clinic Fundeni- Blocul Alimentar
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
Furnizare oua.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului/contractelor de la data semnarii pana la data de 31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire, procedura aplicata: licitatie deschisa, nu se accepta oferte alternative, cantitatile pot fi diminuate in functie de bugetul alocat.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmsf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2009 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer