Licitatie Publica - Furnizare produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2011-2012
Anunt de participare numarul 126973/23.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULIALOMITA
Adresa postala: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920032, Romania, Punct(e) de contact: RODICA STOICA, Tel. 0243230200, In atentia: Vilcan Cezar Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0243232100, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform anexelor caietului de sarcini
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2011-2012, judetul Ialomita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexelor la caietul de sarcini: zona 1 Slobozia-6.528 bucati produse lactate/zi, zona 2 Urziceni -9.390 bucati produse lactate/zi, zona 3 Fetesti- 2.105 bucati produse lactate/zi, zona 4 Tandarei -3.535 bucati produse lactate/zi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 480, 248 si 2, 976, 297RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.09.2011 pana la 22.06.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: zona 1 Slobozia 7511 lei, zona 2 Urziceni 10804 lei, zona 3 Fetesti 2422 lei, zona 4 Tandarei 4068 lei. garantia de buna executie: 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al judetului Ialomita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conform formular nr.2, Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formular nr.3;Declaratie privind dispozitiile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formular nr.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare formular nr.5. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.certificate privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - incopie conform cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor;certificat de cazier fiscal.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de Inregistrare (copie) emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2010(bilant contabil) vizata de Directia Finantelor Publice, in copie certificata prin semnatura si stampila conducatorului operatorului economic ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse in ultimii trei ani care sa contina un contract de furnizare produse lactate; Declaratie utilaje, echipamente tehnice: a)mijloace de transport speciale;b)spatii de depozitare corespunzatoare;Resurse umane: personal specialitate corespunzator;
Lista cu: a)personalul calificat;b)studii/calificari personal angajat.
Certificare sistem calitate produse lactate: licenta de fabricare; In situatia in care se prezinta o S.C. care distribuieproduse, sa prezinte licenta pentru produsul ofertat.Autorizatie sanitar veterinara de functionare; toate produsele distribuite sa aiba inscrise in declaratiade conformitate rezultate laborator-analize microbiologice/fizico-chimice/fiecare lot.
Declaratie pe propria raspundere ca detine o unitate de depozitare produse alimentare de origine animala ce indeplineste conditii corespunzatoare de igiena/temperatura, in unitatiautorizate/inregistrate veterinar si pentru siguranta alimentelor;Autorizatia sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru masinile care realizeaza transportul de la unitatea producatoare la depozite/scoli.Declaratie subcontractanti;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica ca etapa finala a licitatiei deschise, imbunatatirea ofertelor 1 runda/1 zi.Cand 2/mai multi participanti prezinta pret egal, se solicita o noua oferta de pret, in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S76-124401 din 19.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Ialomita, strada Piata Revolutiei, nr.1, Slobozia, judetul Ialomita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, expertii cooptati si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ialomita, Serviciul Juridic, Coordonare, Organizare.
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920032, Romania, Tel. 0243/230200, Email: [email protected], Fax: 0243/230250, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2011 14:04