Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse lactate si de panificatie in anul scolar 2010-2011, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore


Anunt de participare numarul 104052/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala:  Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920023, Romania, Punct(e) de contact:  Eugenia Hamza, Tel. 0243231401, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0243212149, Adresa internet (URL):  www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate si de panificatie in anul scolar 2010-2011, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din municipiul Slobozia, conform anexelor nr.1 si nr.2 ale Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse lactate si de panificatie in anul scolar 2010-2011, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare produse lactate si de panificatie in anul scolar 2010-2011, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, in total705710 portii pentru fiecare din cele 2 loturi, respectiv: lotul 1 ? produse lactate (lapte pasteurizat si iaurt) si lotul 2 ? produse de panificatie (cornuri)
Valoarea estimata fara TVA: 663, 367.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.09.2010 pana la 17.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 7.000 lei lotul 1 - produse lactate si 3.000 lei lotul 2 - produse de panificatie; garantie de buna executie 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul: contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; certificat de atestare fiscala ? bugetul de stat; certificat de atestare fiscala ? bugetul local; certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata/autorizatie de functionare / altele echivalente; copie certificat de inregistrare emis de O.R.C.; documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (pentru persoane juridice /fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2009 vizat de D.G.F.P.; declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindcalitatea de participant la procedura; lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; experienta similara: prezentarea unui contract de furnizare de produse lactate incheiat si finalizat in valoare de min. 400.000, 00 lei impreuna cu recomandarea beneficiarului; prezentarea unui contract de furnizare de produse panificatie incheiat si finalizat in valoare de min. 200.000, 00 lei impreuna cu recomandarea beneficiarului; declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare de produse de panificatie sau lactate: ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale pentru transportul produselor de panificatie sau lactate; ofertantul trebuie sa dispuna de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie sau lactate la temperaturile indicate de producator; declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; licenta de fabricare a produselor de panificatie si/sau lactate - ofertantii trebuie sa faca dovada autorizarii in acest sens: acreditarea /autorizarea laboratorului de analize; autorizatie sanitar veterinara de functionare; autorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport; certificat eliberat de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportul produselor de panificatie sau lactate; societatea comerciala care distribuie asemenea produse trebuie sa prezinte licenta producatorului care se angajeaza sa-i furnizeze produse pe toata perioada de derulare a contractului; ofertantii vor prezenta fisa tehnica a produselor; certificarea sistemului calitatii - ISO 9001/2001 sau echivalent; certificarea sistemului de management al sigurantei alimentului in conformitate cu ISO 22000/2005; informatii privind subcontractantii; informatii privind asocierea - angajament ferm privind asocierea, semnat de asociati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronicase va organiza intr-o singura runda de o zi. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic este pretul unitar pe produs/zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 10:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Slobozia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Slobozia
Adresa postala:  Str. Episcopiei nr.1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920023, Romania, Tel. 0243/231401, Email:  [email protected], Fax:  0243/212149, Adresa internet (URL):  www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 21:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer