Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse lactate si de panificatie pentru elevii claselor V - VIII


Anunt de participare numarul 48480/02.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Natalia Ceptureanu, Tel.0245-211428, Email: [email protected], Fax: 0245-211428, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Dimbovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, nr. 1, Localitatea: Tirgoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Traian Icobet, Tel.0245207612, In atentia: Traian Icobet, Email: [email protected], Fax: 0245616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Dimbovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, nr. 1, Localitatea: Tirgoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Traian Icobet, Tel.0245207612, In atentia: Traian Icobet, Email: [email protected], Fax: 0245616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Dimbovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, nr. 1, Localitatea: Tirgoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Traian Icobet, Tel.0245207612, In atentia: Traian Icobet, Email: [email protected], Fax: 0245616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate si de panificatie pentruelevii claselor V - VIII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile scolare din judetul Dimbovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea zilnica, bisaptamanala si saptamanala la scolile de elevi cu clasele V-VIII a pachetului cu produse lactate si de panificatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.1)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul total de pachete ce trebuie livrate este pentru 24.633 elevi, din care 5835 sunt elevi de clasa a VIII-a pentru care ultima zi a anului scolar este 6 iunie 2008, pentru ceilalti urmand a se furniza pachete pana la data de 13 iunie 2008.
Valoarea estimata fara TVA: 448, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.05.2008 pana la 13.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 7500 leiGarantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Dimbovita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, daca este cazulcontract de subcontractare, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea 12A
- Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 12B
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (original), eliberat cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
- Copie CUI
- Licenta de fabricatie- Autorizatie sanitara de functionare eliberata de Autoritatea de Sanatate Publica- Aviz eliberat de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor- pentru persoanele juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original sau copie legalizata)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani , vizat si inregistrat de D.G.F.P. (copie) din care sa reiasa ca nu are contul de profit si pierderi pe minus
- Formularul B2 Informatii generaleCapacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectivaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa formularele 12A si 12B.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 1.000.000 RON sau, in cazul in care sunt mai multi asociati, 650.000 RON pentru cei ce livreaza laptele si 350.000 RON pentru cei ce livreaza cornuriLichiditatea generala sa fie mai mare de 100%.Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse lactate si/sau de panificatie in ultimii trei ani
- Laborator de analize acreditat (autorizat) sau contract pentru prestarea serviciilor respective (analize de laborator).
- Resurse tehnicea)echipament tehnic: se completeazaformularul 12H pentru -pentru produse de panificatie- cuptor, malaxor dospitor, divizor, etc.;
-pentru produse lactate- unitate de receptieomogenizator pasteurizare, separator pasteurizare, masina de ambalat, etc.; b) mijloace de transport si distributie /autovehicule speciale termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice , minim 5 autovehicule/ sectorcu: - autorizatie sanitara pentrutransportul produselordepanificatie- autorizatie sanitar-veterinarapentru transportul produselor lactatec) spatii de depozitare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Livrarile se confirma prin prezentarea a cel putin douacontracte de furnizare insotite de recomandari fiecare cu valoare de cel putin 30% din valoarea estimata a contractului care urmeaza a fi atribuit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
02.05.2008 initierea licitatiei electronice. Numar runde - 2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 11:00
Locul: Directia Achzitii Publice, Tirgoviste, Consiliul Judetean Dimbovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluarereprezentantii imputerniciti ai ofertantilorreperzentanti UCVAPalte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Consiliului Judetean Dimbovita
Adresa postala: Consiliul Judetean Dimbovita, et. 7, Piata Tricolorului, nr. 1, Localitatea: Tirgoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel.0245207628, Email: [email protected], Fax: 0245212230, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer