Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si private


Anunt de participare numarul 80945/26.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Radu Ganea, Tel.0269-217733-127 sau 130, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si private
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant de stat si privat din judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si private
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si private
Valoarea estimata fara TVA: 7, 570, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 100000 lei cu Scrisoare de garantie si garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006,
Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, valabile si fara datorii la data deschiderii ofertei
Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, valabile si fara datorii la data deschiderii ofertei
Certificat constatator ORC, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, pozitiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta de fabricatie pentru produsele ofertate eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei
- Autorizatie sanitara si sanitar-veterinara eliberate de institutiile de resort.
- Declaratie privind dotarile specifice si personal de specialitate necesare indeplinirii contractului cu precizarea acestora- Dovada ca dispune de minimum 15 mijloace de transport speciale autorizate sanitar si sanitar veterinar (fie detinute in proprietate, fie dovedite cu un contract de prestari servicii cu un tert, inchiriere) care trebuie sa fie autovehicule termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice in conformitate cu normele de igiena in vigoare
- Dovada detinerii de catre producatorul produselor ofertate a unor utilaje de productie cu o capacitate corespunzatoare asigurarii livrarii cantitatilor zilnice necesare indeplinirii contractului;
- Dovada detinerii de catre producatorul produselor ofertate a unui laborator pentru verificarea loturilor si a provenientei produselor livrate;
- Dovada ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator, care sa poata fi verificate de catre organele de control sanitar si sanitar veterinar competente;
- Dovada ca personalul angajat care manipuleaza produsele in timpul livrarii este dotat cu echipament de protectie, instruit privind normele de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi.- Buletine de analiza pentru fiecare produs ofertat (in termen) eliberate de un laborator acreditat sau un laborator de referinta;
- Dovada detinerii de catre furnizor a unui depozit, in judetul Sibiu, prin acte de proprietate/inchiriere sau orice alte acte relevante, necesar pentru depozitarea si distributia produselor;
- fiecare ofertant va face dovada ca pentru anul 2008 si 2009 nu au avut sanctiuni de la O.P.C. (Oficiul pentru Protectia Consumatorului)
Se solicita minim 3 ani vechime in producerea si/sau distributia produselor lactate si de panificatie ;
- Se solicita prezentarea listei principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
- Se solicita autorizatie de mediu pentru unitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatiei electronice se va desfasura intr-o singura runda de 24 h, respectiv la data de 17.08.2009 -18.08.2009.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 10:00
Locul: sala de sedinte, Consiliul judetean Sibiu, str. G-ral Magheru nr.14, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii, observatori si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Constestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269- 217104, Fax: 0269- 217702, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Sibiu - Servicilu achizitii publice si monitorizare servicii publice
Adresa postala: str. G-ral Magheru 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.0269 217733 int 191, Email: [email protected], Fax: 0269 218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2009 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer