Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse lactate si de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore


Anunt de participare numarul 139197/27.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Doru Pascu, Tel. +40 0213180144, In atentia: Pop Anghel Raluca, Email: [email protected], Fax: +40 0213180143, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse lactate si de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant de pe raza Sectorului 6, cf anexei caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 14, 503, 315.46RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lot I: Frecventa contr subsecvente: 1 contr subsecvent pt fiecare an scolar, 4 contr subsecvente pt cei 4 ani ai AC. Val estimata a celui mai mare contr subsecvent: 2679321, 60 lei. Lot II: Frecventa contr subsecvente: 1 contr subsecvent pt fiecare an scolar, 4 contr subsecvente pt cei 4 ani ai AC. Val estimata a celui mai mare contr subsecvent: 1255932 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza produse lactate si produse de panificatie pentru pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pentru toate unitatile de invatamant de pe raza Sectorului 6 pe o perioada de 4 ani, pe doua loturi, astfel:
Lot I: Furnizare produse lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pentru toate unitatile de invatamant de pe raza Sectorului 6 pe o perioada de 4 ani
Lot II: Furnizare produse de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pentru toate unitatile de invatamant de pe raza Sectorului 6 pe o perioada de 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: Produse lactate: minim 14838119 portii; maxim 15429059 portii, valoare estimata minima 9496396, 19 lei; valoarea estimata maxima 9874597, 76 lei
Lot II: Produse de panificatie: minim 14838119 portii; maxim 15429059 portii, valoarea estimata minima 4451435, 70 lei; valoarea estimata maxima 4628717, 70 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 947, 831.86 si 14, 503, 315.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot I: furnizare produse lactate: 197400 leilot II: furnizare produse de panificatie: 92600 leiscrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) - se va folosi Formularul model nr. 14. sau -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile); sau -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestorade catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al autoritatii contractante este RO09TREZ6915006XXX000122, deschis la Trezoreria Sector 6, cod fiscal ....... Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006).Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in original la sediul autoritatii contractante inainte de termenul limita de depunere al ofertelor. In cazul unei asocieriinstrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura. Constituirea se face conform art. 90 din HG nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % (2, 5% pt IMM-uri) din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, in original.- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art. 92 alin. (1) din H.G nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUGnr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 3). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), iderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formular 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie sunt: Rares Serban Manescu ? Primar
Doru Pascu ? Director Executiv, Directia Investitii
Doru Manolache ? Director Economic
Ana Maria Cristea ? Oficiul Juridic
Pop ? Anghel Raluca ? Serviciul Achizitii Publice
Matei Mioara - Serviciul Achizitii Publice
Balan Florica - Serviciul Achizitii Publice
Cristina Mihai ? Serviciul Derulare Contracte
Sechelarie Diana - Serviciul Achizitii Publice
Stan Claudia - Serviciul Achizitii Publice
Consilieri locali: Anton Cristian Ioan
Avramescu Manuel
Butacu Simona Valentina
Buznicea Cristinel
Catrina Eugen George
Eftimie Cristinel
Enache Adrian Nicolae
Gaspar Florentina
Gheorghe Iulian
Jicman Liviu Sebastian
Mihailescu Ion Bogdan
Moisa Constantin
Neacsu Ioana Mihaela
Nicolaescu Daniela
Niculae Roxana Nicoleta
Orhei Oliviu Lucian
Petrea Gabriel
Petrescu Conona
Puscas Ionel
Simion Adrian
Spiridon Demirel
Stan Robert
Stan Sorin Cristian
Surulescu Aurelia
Tanasuica Ion
Tulugea Danil
Iacobescu Valeria
Stanescu Dan Gheorghe4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 7). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice romane vor depune: 6. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.7. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul
ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 8. Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, ca ofertantul are dreptul legal sa desfasoare activitatile specifice prezentului contract. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoanele juridice straine vor depune: Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).
Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Certificat de inregistrare al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Cifra de afaceri globala care vizeaza activ din ultimii 3 ani sa fie:
Lot I: cel putin egala cu val de 5350000 lei. Lot II: cel putin eagala cu val de 2500000 lei lei.Pentru ambele loturi ofertantii vor prezenta bilanturile contabile pt anii 2009, 2010, 2011.Valoarile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de B.N.R.- pentru fiecare an in parte. Se va prezenta Formularul 2A ?Informatii generale.
In masura in care fiecare asociat in parte se
incadreaza in categ IMM, in mod implicit asocierea reprezinta un IMM . Vor depune doc solicitate la aceasta sectiune: ofertantul / liderul de asociere si asociatii /sustinatorul. Doc din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: orig., copie legalizata / lizibila cu mentiunea ?conf cu originalul?. Doc redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata. In cazul asocierii aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazul IMM val pt media globala a cifrei de afaceri care vizeaza activit din cel mult ultimii 3 ani se reduce cu 50%. I.M.M-urile vor completa Formularul 8 ?Declaratie de IMM
Cerinta 2: Lot I si Lot II: Informatii privind sustinerea economica financiara
Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 186/OUG34/2006.
Se vor prezenta : Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in art. 181 lit a, c^1 si d din OUG nr.34/2006;
Declaratie privind neincadrarea in art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006; Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 pentru Lot I si Lot II: Declaratie privind dotarilor tehnice (utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport) necesare pt indeplinirea contractului.Sa faca dovada ca dispune(in dotare proprie/inchiriere sau alte forme) de minim 9 mijloace de transport autorizate sanitar veterinar.Se va completa Formularul 9 la care se vor atasa in copie: taloanele, cartile de identitate, documente de inregistrare sanitar veterinara pentru mijloacele de transport, precum si un centralizator cu aceste informatii pentru fiecare mijloc de transport in parte.
Cerinta 2. Lot I si Lot II: Lista privind principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani. Se va completa Formularul 10. Valoarea se exprima si in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de BNR. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb B.C.E
Cerinta 3. Lot I - fisa de experienta similara privind produse lactate cu valoare de minim 1875525 lei fara TVA, cumulata din cel putin un contract si cel mult 2 contracte din ultimii 3 ani.
Lot II: Fisa de experienta similara - privind produse de panificatie cu valoare de minim 879152 lei fara TVA, cumulata din cel putin 1 contract si cel mult 2 contracte in ultimii 3 ani. Se va completa formularul 11(pt fiecare lot in parte) si se vor atasa urmatoarele documente pentru contractele care intrunesc conditiile privind experienta similara: certificate /documente/ contracte emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii produselor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.
Cerinta 4. Lot I si Lot II: Ofertantul va prezenta o lista cu personalul tehnic de specialitate direct implicat in activitatile care fac obiectul acordului cadru.Ofertantul va prezenta pentru personalul tehnic de specialitate urmatoarele documente: CV-ul; fisa de aptitudini-medicina muncii; certificate/documente care sa ateste participarea la cursuri de profil referitoare la instruirea privind normele de igiena (conform prevederiloe Ordinului MS nr. 1225/2003); copiile contractelor de munca sau a contractelor de colaborare/prestari servicii/declaratie de disponibilitate sau angajament de participare conform art. 188 din OUG NR. 34/2006, pentru personalul responsabil direct in indeplinirea contractului.
Cerinta 5 Lot I si Lot II Informatii privind subcontractantii: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul).
Cerinta 6 Lot I Dovada detinerii in dotare proprie/inchiriere/alte forme de spatiu de productie/spatiu de depozitare. Ofertantul va prezenta autorizatie sanitar veterinara pt spatiul de productie/spatiul de depozitare; licenta de fabricatie; Autorizatie sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala
Cerinta 6: Lot II - Dovada detinerii in dotare proprie/inchiriere/alte forme de spatiu de productie/depozitare.Se va prezenta autorizatie sanitar veterinara pt spatiul de productie/spatiul de depozitare; licenta de fabricatieCerinta 7 Lot I si Lot II: Detinerea in dotare proprie/inchiriere sau contract de prestari servicii cu un laborator de analize autorizat conform Regulament CE 2073/2007 privind criteriile microbiologice pentru produse alimentare, acreditat pentru efectuarea de analize fizico-chimice, microbiologice
Cerinta 8 Lot I si Lot II: Declaratie de conformitate pentru produs conform 188 alin. 1 lit d din OUG 34/2006
Cerinta 1 Lot I: Ofertantul va prezenta certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 a sistemului de management al calitatii in fabricarea, depozitarea si distribuirea produselor lactate, sau echivalent valabil la data depunerii ofertei.; certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 a sistemului de management de mediu pentru fabricarea, depozitarea si distribuirea produselor lactate; certificarea conform standardului ISO 22000, a sistemului de management al sigurantei alimentelor in fabricarea produselor lactate valabil la data depunerii ofertei.
Lot II: Ofertantul va prezenta certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 a sistemului de management al calitatii in fabricarea, depozitarea si distribuirea produselor de panificatie, sau echivalent valabil la data depunerii ofertei.; certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 a sistemului de management de mediu pentru fabricarea, depozitarea si distribuirea produselor de panificatie; certificarea conform standardului ISO 22000, a sistemului de management al sigurantei alimentelor in fabricarea produselor de panificatie valabil la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lot I si Lot II: elementul ofertei ce va face obiectul procesului repetativ de ofertare: pretul unitar (pretul pentru unitatea de produs respective 0, 64 lei fara TVA la lotul I si 0, 30 lei fara TVA la lotul II).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de licitare, de o zi (24h); In situatia in care, ulterior etapei de licitatie electronica, se afla doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu pret egal, se vor reincarca in SEAP noi documente ce contin propuneri de pret, imbunatatite
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Investitii, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bd Regiei nr. 6-8, Sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Tel. +40 213180144, Email: [email protected], Fax: +40 213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer