Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse: medicamente


Anunt de participare numarul 12533/02.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Olt
Adresa postala: Slatina, str.Draganesti nr.29, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230119, Romania, Punct(e) de contact: Marinela Radulescu, Tel.0249 434902, Email: [email protected], Fax: 0249 412692
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse: medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: centrele de plasament, casele de tip familial si centrele de ingrijire din subordinea D.G.A.S.P.C. Olt din localitatile: Slatina, Bals, Caracal, Corabia, Sopirlita, Falcoiu, Cezieni, Spineni, Babiciu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de produse: medicamente pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produse: medicamente, conform anexei la Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 34, 032RON
II.2.2) Optiuni
Da
cantitatile se pot diminua/suplimenta; contract pana la 31.12.2007 cu prelungire 4 luni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 340.00 lei, garantie de buna executie in cuantum de 5% din val contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, plata se face cu OP din contul autoritatii contractante RO 04 TREZ 50624680220XXXXX
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea va trebui autentificata la un notar public
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor locale catre stat, certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de primaria locala, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, recomandari din partea altor beneficiari, autorizare pentru livrarea produselor sau licenta de fabricatie, autorizatie de punere pe piata a produsului eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, aviz de functionare eliberat de MSF, declaratie privind partile din contract indeplinite de subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria D.G.A.S.P.C. Olt; - Trezoreria Slatina RO 04 TREZ 50624680220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 11:00
Locul: sediul D.G.A.S.P.C. Olt, strada Draganesti, nr. 29, Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Olt, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: strada Draganesti, nr. 29, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230119, Romania, Tel.0249/434902, Email: [email protected], Fax: 0249/412692
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2007 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer