Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse: paine alba 500 gr


Anunt de participare numarul 5340/13.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Olt
Adresa postala: Slatina, str.Draganesti nr.29, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230119, Romania, Punct(e) de contact: Marinela Radulescu, Tel.0249 434902, Email: [email protected], Fax: 0249 412692
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse: paine alba 500 gr
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: centrele din cadrul DGASPC Olt din localitatile Slatina, Bals, Caracal, Corabia, Soparlita, Falcoiu, Cezieni, Spineni, Babiciu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizareproduse: piine alba 500 gr , pentru centrele din subordinea DGASPC Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
66060 buc- lotul nr.1; 24500 buc- lotul nr.2; 59585 buc - lotul nr.3; 62500 buc- lotul nr.4; 14050 buc-lotul nr.5;
Valoarea estimata fara TVA: 212, 523.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
- cantitatile se pot diminua/suplimenta- contract pina la 31.12.2007, cu prelungire 4 luni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie particip. LOT 1 - 435 lei, LOT 2 - 150lei, LOT 3- 375lei, LOT 4 - 400lei, LOT 5 - 85leigarantiebunaexecutie :5% din val contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul local, alocatii bugetare si venituri proprii; plata se va face cu OP din contul autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea va trebui autentificata la un notar public
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A), declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Formular 12 C), declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din ordonanta (Formular 12 B), certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor catre stat, certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, certificat constatator eliberat de ORC, certificat de inregistrare eliberat de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale ( Formular 21)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (Formular 12 D), declaratie privind partile din contract indeplinite de subcontractanti ( Formular 12 G), declaratie privind asigurarea cu personal ( Formular 12 I), autorizare de livrare (Formular nr.24)/ licenta de fabricatie, autorizatie sanitara a autovehicolelor, autorizatie sanitara de functionare, certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: - la casieria DGASPC Olt;
- Trezoreria Slatina RO 04TREZ50624680220xxxxx
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2007 11:00
Locul: Sediul D.G.A.S.P.C Olt, str. Draganesti, nr.29, Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Olt, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Draganesti, nr.29, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230119, Romania, Tel.0249/434902, Fax: 0249/412692
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer