Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse panificatie pt. elevii din cls I-VIII si prescolari gradinite program normal 4 ore, din inv. de stat si privat: Zona 2 - Turda, Campia Turzii si comunele arondate, Zona 3 - Gherla, Dej si comunele arondate


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
299.982 RON

Castigatorul Licitatiei: SUCCES NIC COM S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 132050/20.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Punct(e) de contact: HOREA DORIN UIOREANU, Tel. +40 372640000, Email: [email protected], Fax: +40 372640070, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Admiinistratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse panificatie pt. elevii din cls I-VIII si prescolari gradinite program normal 4 ore, din inv. de stat si privat: Zona 2 - Turda, Campia Turzii si comunele arondate, Zona 3 - Gherla, Dejsi comunele arondate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul beneficiarilor ? scoli si gradinite conform Anexei 1 la Fisa de date
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor asigura transportul si distributia zilnica la destinatar (scoala, gradinita) conform prevederilor O.U.G. nr. 96/2002, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararea de Guvern nr. 714/2008, privind actualizarea limitei valorice zilnice pentru produsele lactate si de panificatie.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
299, 982.1RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20386/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 61/21309 Denumirea: Furnizare produse panificatie pt elevii din clasele I-VIII si prescolari: Zona 2 si Zona 3
V.1) Data atribuirii contractului 18.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SUCCES NIC COM S.R.L.
Adresa postala: com. RUNCU, Localitatea: Balta, Cod postal: 217390, Romania, Tel. 0253-214080, Email: [email protected], Fax: 0253-216691, Adresa internet (URL): www.succesniccom.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 391281.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 299982.10 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 3
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj -Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dorobantilor nr.106, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Tel. +40 372640060, Email: [email protected], Fax: +40 372640074
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer