Licitatie Publica - Furnizare produse pentru ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc?
Anunt de participare numarul 122442/02.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul de achizitii publice, Tel. 0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse pentru ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Miercurea Ciuc, judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor pentru ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea produselor pentru ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc?:
Lot 1: Echipament medical de diagnostic si mobilier
Lot 2: Aparate de diagnostic electronice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 648, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare pentru lot 1:13700 lei, pentru lot 2:19200 lei. Garantie de buna executie 6% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularului nr. 2 Declaratie privind eligibilitatea, Formularului nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. Pentru confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidate, ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de catre Administratia Financiara in subordinea careia se afla sediul ofertantului si Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul. Se solicita completarea Formularului nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.
Certificatul Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
Se solicita ca printre domeniile de activitate ale ofertantului sa figureze si domeniile de activitate aferente obiectului contractului ? productia de aparatura si instrumente medicale sau Comert cu amanuntul al articolelor medicale si ortopedice, in magazine specializate.
Se solicita aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in conformitate cu prevederile Legii 176/2000.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 5 Informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa Formularul nr. 6 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Se solicita completarea Formularului nr. 7 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea cel putin a 1 (unei) recomandari sau a unui document constatator din partea unor beneficiari/clienti, insotit de contractul respectiv pentru care au fost livrate produse similare ca valoare, natura si complexitate in raport cu lotul pentru care se depune oferta. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are o echipa formata din cel putin urmatorii specialisti: a) personal tehnic de specialitate autorizat din partea producatorului sau a importatorului direct in vederea montarii/instalarii si punerii in functiune a tuturor echipamentelor furnizate;b) personal tehnic de specialitate autorizat din partea producatorului sau a importatorului direct pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie si post garantie;c) personal autorizat din partea producatorului sau a importatorului direct pentru instruirea personalului medical si a personalului tehnic. Pentru fiecare pozitie propusa se vor prezenta certificate/atestate incat sa corespunda rolului acordat in echipa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatieiDurata rundei: 1 (una) zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2066
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2011 14:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, P-ta Libertatii nr. 5, camera 326
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, domeniul de interventie 3.1. ? ?Reabilitarea/ modernizarea/ echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de achizitii publice si transport in comun
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel. 0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2011 11:04