Licitatie Publica - furnizare produse: pneuri pentru autovehicule, camioane si masini agricole
Anunt de participare (utilitati) numarul 2345/15.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMAJUDETEANA APA CANAL IASI
Adresa postala: str. Mihail Costachescu nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: RO-700495, Romania, Punct(e) de contact: Danut Repede, Tel.0332-413257, Email: [email protected], Fax: 0332-413230, Adresa internet (URL): www.rajaciasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: strada Banu, nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Punct(e) de contact: Anca Ursache, Tel.0232222288, In atentia: Anca Ursache, Email: [email protected], Fax: 0232217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: strada Banu, nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Punct(e) de contact: Anca Ursache, Tel.0232222288, In atentia: Anca Ursache, Email: [email protected], Fax: 0232217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: strada Banu, nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Punct(e) de contact: Anca Ursache, Tel.0232222288, In atentia: Anca Ursache, Email: [email protected], Fax: 0232217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare produse: pneuri pentru autovehicule, camioane si masini agricole
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul RAJAC Iasi, situat in str. Aurel Vlaicu, nr. 78A, Iasi, in prezenta reprezentantilor ambelor parti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse: LOT 1 - pneuri pentru autovehicule (cod CPV 25111100-3), LOT 2 - pneuri pentru camioane (cod CPV 25111310 - 8) si LOT 3 - pneuri pentru masini agricole (cod CPV 25111400-6)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.1)
25111310-8-Pneuri pentru camioane (Rev.1)
25111400-6-Pneuri pentru masini agricole (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - pneuri pentru autovehicule , LOT 2 - pneuri pentru camioane si LOT 3 - pneuri pentru masini agricole, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 160, 000 si 194, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
eventuala suplimentare va fi de maxim 10%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT 1 - 800 lei, LOT 2 - 1.500 lei, LOT 3 - 850 lei.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificat DGFPCFS, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, Certificat de cazier fiscal, Certificat ORC, etc., conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 30.06.2006, declaratie privin cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, etc., conform documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, autorizatie de livrare eliberata de producator, certificat privind standardele de asigurare a calitatii, etc., conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2007 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria din str. Banu, nr. 6, Iasi sau prin ordin de plata in contul RO32RNCB0175000991800001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2007 10:00
Locul: strada Banu, nr. 6, Iasi (Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali / persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi, sectia Contencios Administartiv
Adresa postala: strada Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament juridic - Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: Strada Banu, nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232222288, Email: [email protected], Fax: 0232217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2007 10:59