Licitatie Publica - Furnizare produse protocol
Anunt de participare numarul 141549/19.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia silvica Mehedinti
Adresa postala: str. Eroii de la Cerna nr. 22 Dr Tr Severin, Localitatea: DR. TR. SEVERIN, Cod postal: 220148, Romania, Tel. +4 0252317970, In atentia: Alin Neagoe, Email: [email protected], Fax: +4 0252312308
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia silvica Mehedinti
Adresa postala: str. Eroii de la Cerna nr. 22 Dr Tr Severin, Localitatea: DR. TR. SEVERIN, Cod postal: 220148, Romania, Tel. +4 0252317970, In atentia: Alin Neagoe, Email: [email protected], Fax: +4 0252312308
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Mehedinti
Adresa postala: str. Eroii de la Cerna nr. 22 Dr Tr Severin, Localitatea: DR. TR. SEVERIN, Cod postal: 220148, Romania, Tel. +4 0252317970, Email: [email protected], Fax: +4 0252312308
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse protocol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Mehedinti, Str. Eroii de la Cerna, Nr. 22, Dr. Tr. Severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5 si 30, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia anualiar produsele vor fi solicitate prin nota de comanda trimestrial, valoarea celui mai marecontract subsecvent va fi de 9000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare deapa mineralacarbogazoasa, apa plata, Cafea, ceai si produse conexe si Sucuri de fructe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15860000-4 - Cafea, ceai si produse conexe (Rev.2)
15321000-4-Sucuri de fructe (Rev.2)
15981100-9-Apa minerala plata (Rev.2)
15981200-0-Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Apa minerala Borsec sau echivalent min 1 max 2160Apa plata Borsec sau echivalentmin 1max 2160
Apa plata damigeanamin 1max 240
CafeaJacobs sau echivalentmin 1 max 250
Zahar pliculetemin 1 max 6000
Zaharmin 1 max 45
Lopatele cafeamin 1 max 60
Nescaffe 3 in 1 sau echivalentmin 1max 750
Ceai pliculete mentamin 1max 10
Ceai pliculete Lamaiemin 1max 10
Salatini cu saremin 1max 36
Covrigeimin 1 max 36
Alune MOGYI nesarate sau echivalentmin 1 max 36
Servetele de masamin 1max 36
Lapte lichid pentru cafeamin 1 max 3000
Pahare deunica folosintamin 1 max 45
Suc Coca Cola sau echivalentmin 1 max 360
Suc Fanta Portocale sau echivalentmin 1 max 360
Suc Cappy Piersici sau echivalentmin 1 max 360
Suc Prigat Pere sau echivalentmin 1 max 360
Valoarea estimata fara TVA: intre 5 si 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 300 lei (Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie bancara de participare?, instrument care va fi prezentat autoritatiicontractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru primirea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Directiei Silvice Mehedinti (R1590120, J40/450/1991): cont RO48RZBR0000060000625761 deschis la RAIFFEISEN Bank Sucursala Drobeta Turnu Severin; , Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:300 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cuprevederile legale.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Directiei Silvice Mehedinti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentare formular ?Informatii generale? - prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea? sau Cazier judiciar /certificat echivalent- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
- Declaratii privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?
- confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat al statului si bugetul local, prin certificate emise de catre organisme abilitate care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Stefan Lazarescu, Director tehnic ing.Adrian Sodolescu, Director Economic Ec. Halalau Agnes , jurist Buzatu Florin, Ing Tataru Valeriu, Ing Burtea Marilen, Ing. Neagoe Alin Cerinta obligatorie:
- prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente;
- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentareultimului bilant contabil depus si inregistrat de autoritatea competenta pentru ultimi 3 ani in copie lizibila semnata si
stampilata pentru conformitate cu originalul.
- prezentare formular , ,Informatii privind situatia economico-financiara , ,
Nivelul minim este de 18.000 lei, solicitarea fiind facuta pentru demonstrarea potentialului financiar si organizatoric al fiecarui operator economic participant la procedura, potential care trebuie sa reflecte posibilitatea concreta a acestuia de a indeplini contractul si de a rezolva eventualele dificultati legate de indeplinirea acestuia, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a funizat in ultimii 3 ani: produsele cerute.
2. Se va completa formularul Lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii trei ani.
3. Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta
similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la
data depunerii ofertei, livrari/prestari partiale potrivit cerintei 1.Contractul va
fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate
sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...).Daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia ofertantul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2013 12:00
Locul: DIRECTIA SILVICA MEHEDINTI - STR. EROII DE LA CERNA NR. 22, DR. TR. SEVERIN , JUD. MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau delegat al acestuia cu imputernicire are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista mai multe oferte care prezinta acelasi pret si care sunt clasate pe primul loc, acestora li se va solicita o noua oferta in plic inchis, dar care sa nu o depaseasca pe cea anterioara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zilede la data comunicarii rezultatului privind evaluarea ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2013 13:00