Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE REPERE DE UNIFORMA PENTRU PERSONALUL SILVIC DE TEREN SI BIROU, SI DE BIROU ALTUL DECAT CEL SILVIC HR


Anunt de participare numarul 145511/02.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: DIRECTIA SILVICA HARGHITA Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA HARGHITA
Adresa postala: str Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.silvahr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA HARGHITA
Adresa postala: str Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.silvahr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA HARGHITA
Adresa postala: str Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.silvahr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regia Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE REPERE DE UNIFORMAPENTRU PERSONALUL SILVIC DE TEREN SIBIROU, SI DE BIROU ALTUL DECAT CEL SILVIC HR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA HARGHITA str Marton Aron nr 78 Jud Harghita , Localitatea: Miercurea Ciuc , Cod postal: 530211 , Romania si la OS Tulghes, Borsec Toplita, Homorod, Miercurea Ciuc, SPPP Gheorgheni
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PRODUSE REPERE DE UNIFORMAPENTRU PERSONALUL SILVIC DE TEREN SIBIROU, SI DE BIROU ALTUL DECAT CEL SILVIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
18813000-1-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, Lot nr 1- camasi1332 buc, Lot nr.2- Sosete 2664 perechi, Lot nr.3- Pantofi primavara toamna barbati 195 perechi, Lot nr.4 Pantofi primavara toamna femei 27 perechi, Lotul nr.5 Palarii 222 buc, Lotul nr.6 Genti de serviciu 179 buc.Dupa caz, valoarea estimata fara TVA : Lot 1-81696 Lei, Lot 2-18648 lei, Lot 3-62400 lei, Lot 4-8640 lei, Lot 5-42932 lei, Lot 6- 53370 leiTotal 267686 Lei
Valoarea estimata fara TVA: 267, 686RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschidereaofertelor, va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti operatorii economici.Total 2677 lei din care pe loturi, Lot nr.1-817 lei, Lot nr. 2- 187 lei, Lot nr. 3- 624 lei, Lot nr.4-86 lei, Lot nr.5-429 lei, Lot nr.6-534 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limitade depunere a ofertelor ofertelor.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAPForma de constituire a gantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura emisa de o banca (Formular nr.2)- printr-un instrument de garantie emis de o societate de asigurari-ordin de plata in contul autoritatii contractante contul RO 38RZBR0000060000327472 deschis la Banca Raiffeisen M Ciuc, vizat de banca sau- Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante, conform legilor in vigoareEliberarea garantiei de participare se va face conform H.G. 925/2006 art.88 alin (1) pentru ofertantul castigator, art.88, alin.(2) pentru ofertantii care nu au fost declarati castigatori. Operatorii economici avand obligativitatea completarii formularului nr.12Garantia se retine in cazurile ce se incadreaza in prevederile art.87 din HG 925/2006Daca este cazul se va prezenta Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intrepriderilor mici si mijlocii, intocmite conform Legii nr.346/14.07.2004. privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere daca este cazul pentru constituirea a numai 50%din garantia de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii al Regiei Nationale a Padurilor Romsilva Directia Silvica Harghita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Informatii generale
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: completare formular nr.6Cerinta obligatorie: completare formular nr.8Cerinta obligatorie: completare formular nr.7Cerinta obligatorie: completare formular nr.3
Cerinte obligatorii: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-Certificat de atestare fiscala, emis de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul consolidat al statului, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data: luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent (formular nr.13)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.14), Pentru persoanele ce detin functie de decizie in cadrul AC, precum si persoanele implicate in procedura de achizitie publica. ing. Catalin Mutica director, ec. Virag Maria director economicing. Abraham Istvan Presedintele comisiei de licitatie, ing Miklos Stefan, ing Rafain Ildiko, Cont. Madar Klara si ing Fancsali Gabor membri comisiei de licitatie Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Certificat constatator emis de ORC original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform art.5 alin.1din Ord ANRMAP nr.509/2011Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara1. Se va completa formularul nr 3 Cifra medie de afaceri. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4560 lei/euro .Nu se solicita un nivel minim pentru a fi calificat 2. Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice dintre ofertant si persoana respectiva. Pers. ce asigura sust. financiara va completa: Declaratie privind eligibilitatea, Declar. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006 si Declar. privid neincadrarea in sit. prevazute la art.181 lit. a, c1, d din O.U.G.nr.34/2006. Cand un grup de op. econ. depune oferta comuna, sit. econ. si financ. se demonstr. prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul benef. de sust. financiara a unei/unor terte persoane, sit. economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazuta de lege
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va completa formularul nr 3 Cifra medie de afaceri. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4560 lei/euro. Nu se solicita un nivel minim pentru a fi calificat Pers. ce asigura sust. financiara va completa: Declaratie privind eligibilitatea, Declar. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006 si Declar. privid neincadrarea in sit. prevazute la art.181 lit. a, c1, d din O.U.G.nr.34/2006. Cand un grup de op. econ. depune oferta comuna, sit. econ. si financ. se demonstr. prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul benef. de sust. financiara a unei/unor terte persoane, sit. economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta nr. 2.
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta obligatorie: Se vor prezenta mostre din fiecare produs in parte. Mostrele vor consta in prezentarea modelelorLot 1, Lot 2, Lot 3 Lot 4, Lot 5, Lot 6 .Mostrele vor fi restituite dupa livrare. Retinerea lor este necesara pentru a le compara cu loturile livrate.Ofertele depuse , in termen, fara aceste mostre nu vor fi luate in considerareCertificate privind respectarea cerintelor de calitate . Certificat ISO9001 sau similar2.-Prezentare formular ?Lista principalelor livraride produse in ultimii trei ani?. (formular 9)Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
20%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3153/21.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2013 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Harghita str Marton Aron nr 78 Loc. Miercurea Ciuc Jud Harghita cod 530211
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii al Directiei Silvice HarghitaIn cazul in care autoritatea contractanta constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctajeegale, modalitatea de departajare se va face astfel: - in cazul mai multor oferte care obtin punctaje egale si au calitatea diferita se va desemna castigatoare ofertantul cu punctajul maxim obtinut la calitatea produsului- in cazul in care exista oferte cu punctaje egale si calitate egale, ofertantilor respectivi li se va cere sa reoferteze in plic inchis la registratura autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Harghita
Adresa postala: str. Marton Aron nr.78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer