Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse si echipamente "Statie de selectare si transfer si platforma de compostare - municipiul Brad"


Anunt de participare numarul 79148/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAD (PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD)
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR.18, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: PLESA OLIMPIU, Tel.0254612665, In atentia: Viceprimar Ing. CIRCO AUREL, Email: [email protected], Fax: 0254612669, Adresa internet (URL): www.primariabrad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD
Adresa postala: Str. Republicii nr.18, Localitatea: BRAD, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: PLESA OLIMPIU, Tel.0254/612665, In atentia: Viceprimar ing. CIRCO AUREL, Email: [email protected], Fax: 0254/612669, Adresa internet (URL): www.primariabrad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD
Adresa postala: Str. Republicii nr.18, Localitatea: BRAD, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: PLESA OLIMPIU, Tel.0254/612665, In atentia: Viceprimar ing. CIRCO AUREL, Email: [email protected], Fax: 0254/612669, Adresa internet (URL): www.primariabrad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD
Adresa postala: Str. Republicii nr.18, Localitatea: BRAD, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: PLESA OLIMPIU, Tel.0254/612665, In atentia: Viceprimar ing. CIRCO AUREL, Email: [email protected], Fax: 0254612669, Adresa internet (URL): www.primariabrad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse si echipamente "Statie de selectare si transfer si platforma de compostare - municipiul Brad"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Brad, str. Republicii nr. 18
jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru implementarea unui sistem eficace de gestionare a deseurilor in municipiul Brad si comunele partenere Criscior si Ribita, este necesara construirea unei Statii de selectare si transfer si platforma de compostare. In vederea realizarii acesteia, urmeaza a fi achizitionate utilajele, echipamentele si produsele necesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamentele care fac obiectul achizitiei publice sunt:
a)Echipamente aferente statiei de compostare (tocator, utilaje de cernere, utilaj aerare);
b)Echipamente aferente Statiei de selectare si transfer (cantar, presa compactare, statie sortare, incarcator frontal, motostivuitor, prescontainere).
Valoarea estimata fara TVA: 403, 700EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 6995 euro(echiv. lei) prin: scrisoare de garantie bancara - formular H, OP, numerar;Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului - formular I.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE, Bugetul de stat, Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PARTE CONTRACTANTA SI/SAU ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
Declaratie privind eligibilitatea - fomular A;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - formular B;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata: - certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
- certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
- certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
- certificat constatator emis de ORC in copie conforma cu originalul, semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 zile
- autorizatie de functionare/ altele echivalente, nu mai veche de 30 zile
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului tradusa si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
- ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente,
- informatii privind cifra de afaceri - formular C
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani (2006-2007-2008) sa fie minim 5.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
- lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - formular E 1
- experienta similara - formular D
- recmandari de la beneficiari
- declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare - formular F
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asiguarare a calitatii - formular G in corelare cu cerintele din caietul de sarcini
- declaratie de conformitate pentru utilajele de gestionare a deseurilor din care sa rezulte ca acestea indeplinesc satandardele europene - formular N
- autorizare de catre producator privind livrarea utilajelor de procesare a deseurilor sau echivalent - formular P
- se vor atasa la fisele tehnice cerute : schite, planse explicative ale echipamentelor sau orice alte documente ce pot veni in completarea fiselor;
- informatii privind subcontractantii : formular O ;
- certificat de atestate ISO - 9001 privind managementul calitatii sau alt document echivalent;
- certificat ISO - 14001 sau alt document echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: - doua contracte similare;
- prezentarea a cel putin doua recomandari din partea unor beneficiari de produse similare (in original). Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinirea a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; in copie vor fi anexate copii ale contractului de furnizare echipamente;
- CV-uri ale persoanelor implicate in realizarea contractului de furnizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Puncatj maxim pentru pretul cel mai scazut
2.
Termen de livrare
10%
Descriere: Puncaj max. pt. termenul de livrare cel mai mic
3.
Perioada de garantie
20%
Descriere: Puncaj max. pt. garantia cea mai mare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.57
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 10:00
Locul: Primaria municipiului Brad - str. Republicii nr.18 mun. Brad - jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program "PHARE 2004" Coeziune economica si sociala - "Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor"Proiect titlu : STATIE DE SELECTARE SI TRANSFER SI PLATFORMA DE COMPOSTARE - MUNICIPIUL BRAD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 4641, Email: [email protected], Fax: 021/310 4640, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A JUDETULUI HUNEDOARA
Adresa postala: Str. 1 Decembrie nr.23, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330152, Romania, Tel.0254/212924, Email: [email protected], Fax: 0254/218973, Adresa internet (URL): www.ccihunedoara.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BARD
Adresa postala: Str. Republicii nr.18 - jud. Hunedoara, Localitatea: BRAD, Cod postal: 335200, Romania, Tel.0254/612665, Email: [email protected], Fax: 0254/612669, Adresa internet (URL): www.primariabrad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer