Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse si preparate farmaceutice


Anunt de participare numarul 107741/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala:  str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013686, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Ungureanu, Tel. (4021)20208.38.68, Email:  [email protected], Fax:  (4021)208.38.41, Adresa internet (URL):  www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse si preparate farmaceutice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Voluntari, jud Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse si preparate farmaceutice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33617000-8-Suplimente minerale (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33622600-2-Betablocanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire atasata
Valoarea estimata fara TVA: 154, 098.64RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta pentru unul sau mai multe loturi dar numai pentru intreaga cantitate
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 30.11.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de part. cf. docum de atribuiregarantie de buna exec. 6% din val fara TVASe const. prin vir. bancar sau alt instr. de garantare emis de o soc. bancara sau soc. de asigurari in cond. legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat pentru 2010 si fonduri obtinute de la CASAOPSNAJ.Plata cu OP in contul furniz. deschis la Trezorerie cf preved. art. 36 din OUG 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate si declaratie privind neincadrarea in preved art 181- cf formular din anexele 1 si 2; Certificat de atestare fiscala si certificat privind impozitele si taxele locale(copii) - valabile la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca nu exista debite; Certificat constatator de la Oficiul Reg Comertului(copie sau original)emis cu max 2 luni inainte de data deschiderii ofertelor - toate doc reprezinta cerinte obligatorii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta obligatorie (formular din anexa 3)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Autorizare de livrare emisa de producator sau importator. Pe aceasta se mentioneaza nr lotului (loturilor) din caietul de sarcini pentru care a fost emisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cerinta obligatorie (formular din anexa 4) - cerinta obligatorie (formular din anexa 5)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-92
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 11:00
Locul: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, ,Localitatea:  Bucuresti , ,Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104741, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile cf prevederilor legale - cap. IX - solutionarea contestatiilor prin OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE - DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala:  Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, jud Ilfov, Localitatea:  Voluntari, Cod postal:  077190, Romania, Tel. 021/208.38.68, Fax:  021.208.38.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer