Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse si preparate farmaceutice


Anunt de participare numarul 133277/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, Nr. 156, jud Ilvov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tudor, Tel. +40 212083868, In atentia: Mihaela Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 212083841, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse si preparate farmaceutice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Voluntari, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse si preparate farmaceutice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea totala sau domeniul se regasesc in caietul de sarcini nr. 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 328, 548.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este precizata in anexa B. Se constituie prin virament bancar (la depunerea ofertei este obligatorie prezentarea, la vedere a unei copii a ordinului de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original. (formular din anexa nr. 11 - model pentru scrisoare de garantie participare). Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB. Cod fiscal: 10668016. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a loturilor nr. 29 si 127, conform prevederilor art.2781* alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea garantiei de buna executie = 6% din valoarea contractului (fara TVA). Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.(formular din anexa nr. 12 - model pentru scrisoare de garantie buna executie). Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv 14.12.2012. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat pentru 2012 si fonduri obtinute de la CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea - cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 1, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 2- Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 3. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt Ion Popa, Mihaela Tudor, Constantin Grigore - specialisti in achizitii- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1, - cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 3, - Documente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, respectiv cerificatul de atestare fiscala emis de ANAF (copie)si certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (copie). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.
* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") emis de ONRC cu maxim 2 luni inainte de data depunerii ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul". Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? cerinta obligatorie
* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010). Nu se solicita niveluri minime. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea cerintei prin raportarea la anii 2009, 2010 si 2011.
Pentru persoanele juridice straine: orice document similar emis in tara de origine cu traducere autorizata in limba romana
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010). Nu se solicita niveluri minime.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea cerintei prin raportarea la anii 2009, 2010 si 2011.Pentru persoanele juridice straine: orice document similar emis in tara de origine cu traducere autorizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 12:00
Locul: str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
CLAUZE CONTRACTUALE OBLIGATORII- obiectul contractului;
- pretul contractului si modalitatile de plata.- durata contractului;
- sanctiuni pentru neexecutarea culpabila a obligatiilor;
- obligatiile principale ale partilor;
- conditia de livrare, conform INCOTERMS 2000: DDP Bucuresti ? depozit ACHIZITOR;
- garantia de buna executie;NOTA: Obligatiile principale ale partilor se regasesc in proiectul de contract atasat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Informatii Externe - Directia de Logistica
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, jud Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 212083868, Email: [email protected], Fax: +40 212083841
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer