Licitatie Publica - FURNIZARE PRODUSE SI PREPARATE FARMACEUTICE
Anunt de participare numarul 142638/23.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tudor, Tel. +40 212083868, Email: [email protected], Fax: +40 212083841, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE SI PREPARATE FARMACEUTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Voluntari
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PRODUSE SI PREPARATE FARMACEUTICE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI NR.12
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conditiile existentei creditelor cu aceasta destinatie, autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea duratei de indeplinire a contractelor cu maxim 4 luni, in anul 2014, respectiv pana la data de 30.04.2014 si suplimentarea acestora cu valoarea estimata, fara TVA, de 489.306, 74 lei.
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iarvaloarea estimata maxima contine si posibilele suplimentari.
Valoarea minima, pana la 31.12.2013, este valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se elaboreaza si evalueaza ofertele.
Avand in vedere prevederile art. 6 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea duratei de indeplinire a contractelor si suplimentarea valorii acestora pana la nivelul maxim specificat in documentatia de atribuire, cu conditia existentei creditelor avand aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 594, 017.75 si 2, 083, 324.49RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONF. PREV ART.6/925/2006intre 1.594.017, 75 lei si 2.083.324, 49 lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
conf anexei B Gar de part se const, in conf cu prev art.86 alin. 1/HG nr.925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o societate de asigurari. Cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor este obligatorie prezentarea a unei copii a ordinului de plata sau a scrisorii de gar bancara de particip in original (model anexa nr. 11 -Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138/ATCPMB. Cod fiscal 10668016.Per de valab a gar de part trebuie sa fie cel putin egala cu per de valab a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar de part, const de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se restituie, de catre AC, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab a ofertei. Pentru situatia in care garantia se const in euro sau alta moneda, se va avea in vedere cursul afisat de BNR, valabil in ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.In conf cu prev art. 2781* alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre CNSC AC va retine contestatorului din garantia de participare urmatoarele sume: - pentru lotul nr. 139 = 1.068, 00 lei, - pentru lotul nr. 158 = 1.056, 00 lei, - pentru lotul nr. 159 = 2.710, 40 lei, - pentru lotul nr. 215 =974, 40 lei.La formularul ?Scrisoare de inaintare? ? anexa nr. 1, se va atasa obligatoriu o anexa in care se vor enumera loturile pentru care s-a constituit garantia. 6% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si devine anexa la contract (anexa nr. 12 - model pentru scrisoare de garantie buna executie).Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv 14.01.2014. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat pentru anul 2013 si fonduri obtinute de la CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane
Declaratie privind eligibilitatea -cerinta obligatorie: prezentarea (original) si respectarea prevederilor din anexa nr. 2. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-cerinta obligatorie: prezentarea (original) si respectarea prevederilor din anexa nr. 3. Declaratia pentru neincadrarea in art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta-cerinta obligatorie: prezentarea (original) si respectarea prevederilor din anexa nr. 4.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691-cerinta obligatorie: (original) prezentarea si respectarea prevederilordin anexa nr. 5. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care respecta dispozitiile Ordinului nr. 170/2012, privind conflictul de interese, sunt: Popa Ion ? Director Directia de Logistica, Tanase Catalin - Consilier Juridic, Uta Cristian ? specialist in achizitii.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-cerinta obligatorie: prezentarea (original)formular din anexa nr. 6. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Documente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata-certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.F (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?),
-certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, 181 si 691 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin.1, lit.b din H.G. nr. 925/2006
Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea in limba romana. Pentru persoanele juridice romane-cerinta obligatorie: certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Din certificatul constatator sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
). Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
-Nu se impune ca cerinta un nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru persoanele juridice romane: Cerinta obligatorie: Declaratie din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ?anexa nr. 7.Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Se va folosi cursul leu/euro mediu, comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru persoanele juridice straine: orice document similar emis in tara de origine cu traducere autorizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
vDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
-Nu se impune ca cerinta un nivel minim al valorii contractelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru persoanele juridice romane: Cerinta obligatorie: anexa nr. 8.Se va completa numele clientului, obiectul contractului, cantitati, pretul total al contractului, procentul de indeplinire, perioada de derulare.Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine ? orice documentsimilar emis in tara de origine cu traducere autorizata inlimba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 14:00
Locul: Strada Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte si comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: septembrie 2013
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se va face, pentru fiecare lot in parte, la preturile unitare (fara T.V.A.) exprimate in LEI.Pentru evaluare, in propunerea financiara, pretul unitar va fi exprimat cu 2 zecimale.a)In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita ofertantilor sa prezinte noi propuneri financiare in plic sigilat, la sediul precizat in adresa de solicitare;CLAUZE CONTRACTUALE OBLIGATORII-obiectul contractului;
-pretul contractului si modalitatile de plata.-durata contractului;
-sanctiuni pentru neexecutarea culpabila a obligatiilor;
-obligatiile principale ale partilor;
-garantia de buna executie;NOTA: Obligatiile principale ale partilor se regasesc in proiectul de contract atasat la documentatia de atribuire.b)Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica);c)Modalitatea de departajare va tine cont de continutul ofertei, respectiv al propunerii financiare si tehnice, si nu de cerintele de calificare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Termenele de exercitare a caii de atac se stabilesc prin raportare la valoarea estimata a fiecarui lot.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Informatii Externe ? Directia de Logistica
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Localitatea: jud. Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 212083868, Email: [email protected], Fax: +40 212083841
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2013 08:31