Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare produse si preparate farmaceutice


Anunt de participare numarul 146251/03.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tudor, Tel. +40 212083868, In atentia: Mihaela Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 212083841, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare produse si preparate farmaceutice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Voluntari, jud Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse si preparate farmaceutice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33622800-4-Medicamente pentru sistemul renin-angiotensin (Rev.2)
33673000-8-Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini nr. 107
Valoarea estimata fara TVA: 229, 132.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
constituita in lei, euro sau alta moneda ? conform anexei B privind loturileForma de constituire a garan?iei de participare, conform prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006: * instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, (pentru scrisoare de garantie bancara ? model Anexa nr. 11), * ordin de plata - cont RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016, * depunere in numerar la casieria autorita?ii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere aofertei.Data pentru care se determina echivalen?a leu/euro: curs de referin?a BNR din data publicarii anuntului de participare. In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.NOTA: La formularul ?Scrisoare de inaintare? ? anexa nr. 1, se va atasa obligatoriu o anexa in care se vor enumera loturile pentru care s-a constituit garantia. reprezentand 6% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica, sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care garantia se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara, modelul este cel din anexa nr. 12.Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv minim 29 de zile. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri obtinute de la CASAOPSNAJ;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 ? Anexa nr. 2
Anexa nr. 2 se depune si de tertul sustinator, daca este cazul
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ?Anexa nr.3.
Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Anexa nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 ? Anexa nr. 5
Anexa nr. 5 se depune de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Anexa nr. 6
Anexa nr. 6 se va depune de catre subcontractant, asociat si tertul sustinator, daca este cazul.vDocumente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata
- certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.F (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?),
-certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Sarca Vasilica ? reprezentant legal, Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Catalin Tanase - consilier juridic si Pascale Cristina ? specialist achizitii publice.
Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in una din situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a acestui document pentru conformitate, in cazul in care a fost prezentat initial in forma copie ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
vDeclaratie din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
- Nu se impune ca cerinta un nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru persoanele juridice romane: Cerinta obligatorie: Declaratie din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? anexa nr. 7.Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Se va folosi cursul leu/euro mediu, comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru persoanele juridice straine: orice document similar emis in tara de origine cu traducere autorizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
vDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
-Nu se impune ca cerinta un nivel minim al valorii contractelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru persoanele juridice romane: Cerinta obligatorie: anexa nr. 8.Se va completa numele beneficiarului, obiectul contractului, cantitati, pretul total al contractului, procentul de indeplinire, perioada de derulare.Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine cu traducere autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-81
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 11:00
Locul: Voluntari. str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti de operatorii economici care au depus oferte si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: FEBRUARIE 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita ofertantilor sa prezinte noi propuneri financiare in plic inchis, la sediul precizat in adresa de solicitare;b)Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica);c)Modalitatea de departajare va tine cont de continutul ofertei, respectiv al propunerii financiare si tehnice, si nu de cerintele de calificare.Evaluarea ofertelor se va face, la pretul total (fara TVA) exprimat in LEI.Pentru evaluare, in propunerea financiara, pretul unitar va fi exprimat cu 2 zecimale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 lit. b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, termenele de exercitare a cailor de atac se stabilesc prin raportarea la valoarea estimata a fiecarui lot .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE - DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: STR. EROU IANCU NICOLAE. NR. 156, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 212083868, Fax: +40 212083841
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer