Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Produse Software pentru Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia


Anunt de participare numarul 129289/30.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala:  Str.General Constantin Pantazi, Nr.7A, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910164, Romania, Punct(e) de contact:  Octavian DOBRESCU, Tel. 0242 331769, In atentia:  Octavian DOBRESCU / Dana TRAIAN, Email:  [email protected], Fax:  0242 313167, Adresa internet (URL):  WWW.ADRMUNTENIA.RO, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Produse Software pentru Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Antivirus + Sisteme de operare statii de lucru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Antivirus - 50 bucati + Sisteme de operare statii de lucru - 30 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 44, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 800 lei ; Garantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional-Axa Prioritara 6 - Asistenta Tehnica DMI 6.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, Certificate constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Copie dupa Certificatul Unic de Inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil, Informatii privind cifra de afaceri,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minim - 80000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Lista de experienta similara, Recomandari de la beneficiari, Informatii privind sub-contractantii, Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara -minim - 40000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2011 10:00
Locul: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Ofertantilor pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional - Axa Prioritara 6
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
ADR SUD MUNTENIA ARE DE ACHIZITIONAT IN ANUL 2011 produse / programe software in valoare totala de 122500 lei. ADR SUD MUNTENIA a decis achizitionarea produselor din prezenta procedura de atribuire deoarece au fost achizitionate laptop-uri pentru care nu exista sisteme de operare si antivirusi. Celelelte produse/programe software vor fi achizitionate in luna noiembrie 2011
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiuliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleos, Nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3191674, Email:  [email protected], Fax:  021/3191674, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta in conformitate cu OUG 34/2006. Data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Civila de avocati Tutuianu, Stan si Asociatii
Adresa postala:  Bulevardul IC Bratianu Nr.7A, Et.1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130010, Romania, Tel. 0245/606035, Email:  [email protected], Fax:  0245/606035
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer