Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare produse:Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule,Pneuri,Uleiuri minerale si produse conexe,Vaselina


Anunt de participare numarul 12716/03.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA
Adresa postala: JUD.IALOMITA, LOC.SLOBOZIA, STR.DECEBAL, NR.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: VALENTINA CONSTANTIN, Tel.0243234786, In atentia: VALENTINA CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0243234786
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare produse: Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule, Pneuri, Uleiuri minerale si produse conexe, Vaselina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante: Str. Decebal, nr.1, Loc. Slobozia, Jud. Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse:
- Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
- Pneuri
- Uleiuri minerale si produse conexe
- Vaselina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
11300000-3-Uleiuri minerale si produse conexe (Rev.1)
23311000-0-Vaselina (Rev.1)
25111000-2-Pneuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sunt prezentate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : in valoare de 1.000 RONNeprezentarea actului care dovedeste depunerea garantiei de participare la dosar atragedupa sine la descalificare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ( Formularul 1 din Caietul de sarcini)
2. Certificat de atestare eliberat de Administratia Financiara
3. Codul unic de inregistrare emis de Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale ( Formularul 2 din caietul de sarcini)
2. Bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12. 2006 vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de inf. privind exp. similara( Formularul 3 dincaietul de sarcini sau o lista a principalelor livrari efect. in ultimii 3 ani)
2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in ved.asig. calit.
3. Inf. ref. la pers./ organismul tehnic de spec.
4. Certificate sau alte documente care sa ateste conform. produselor
5. Recomandari din partea altor benefic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul minim
60%
Descriere:
2.
firme producatoare consacrate romanesti
10%
Descriere:
3.
garantie pentru piesele achizitionate
10%
Descriere:
4.
reduceri de pret
5%
Descriere:
5.
alte bonusuri
5%
Descriere:
6.
termenul de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 55 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii Serviciului Judetean de Ambulanta Ialomita
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.09.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 10:00
Locul: La sediul Serviciului Judetean de Ambulanta Ialomita, str. Decebal, nr. 1, Loc. Slobozia, Jud. Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali/ persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC, Recurs-Curtea de Apel
Adresa postala: Curtea de apel Bucuresti- Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 35, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar, cu recursla Curtea de Apel in termen de 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Judetean de Ambulanta Ialomita
Adresa postala: Str. Decebal, nr. 1, Slobozia, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel.0243/234786, Email: [email protected], Fax: 0243/234786
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer