Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare profil de mina laminat


Anunt de participare (utilitati) numarul 132043/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. 0254506100, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare profil de mina laminat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: subunitatile CNH SA Petrosani situate in Valea Jiului pe o raza de aprox. 30 km
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
profil de mina laminat folosit la sustinerea lucrarilor miniere subterane de la exploatarile din subordinea CNH SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44334000-0 - Profile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
600 tone profil de mina laminat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 980, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.02.2012 pana la 30.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie 12000 lei; garantie de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prev art 181 lit.a, c1, d si e din OUG 34/2006;
Declaratie privind neancadrarea in prev art 69*1 din OUG 34/2006;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;Acord de asociere daca este cazul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt "conformitate cu originalul";Pentru persoane juridice/fizice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2011 (copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
Angajament ferm incheiat in forma autentica -daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, insotita de lista respectiva;Declaratia privind partea sau partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate - daca este cazul;Angajament ferm incheiat in forma autentica - daca este cazulDocumente emise de organisme certificate care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii potrivit ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 rundaDurata unei runde: 2 zileElementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea totala a ofertei fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 12:00
Locul: sediul CNH SA din Petrosani, str. Timisoara nr. 2, cod postal 332015, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernici ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CNH SA a demarat procedura de licitatie deschisa pentru achizitiade profil de mina laminat. Facem precizarea ca achizitia prevede un nivel minim (100 tone) si unul maxim (600 tone). Cantitatea minima reprezentand cantitatea de livrat pana la 31.12.2011, iar cantitatea maxima fiind cantitatea pana la care se poate suplimenta contractul in conditiile prevazute de art. 6 alin. 3 din HG 925/2006.Conform legislatiei privind achizitiile publice, a fost publicata Documentatia de atribuire in data de 08.12.2011, ceea ce inseamna ca nu se va putea atribui contractul de furnizare profil de mina laminatin anul 2011, In consecinta, intervin urmatoarele modificari: - atribuirea contractului se va face pentru cantitatea maxima prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 600 tone. Prin urmare, operatorii economici interesati vor depune oferta pe cantitatea maxima, iar garantia de participare va fi de 12.000 lei. Termenul de livrare se va modifica, respectiv: livrarea se va face pana la data de 30.04.2012, dupa semnarea contractului de ambele parti si constituirea garantiei de buna executie.Facem precizarea ca valoarea estimata aferenta cantitatii maxime prevazute in documentatia de atribuire (1.980.000 lei) se incadreaza in cuantumul prevazut de art. 14 din OUG 37/2008, respectiv limitele lunare de cheltuieli nu depasesc 1/12 din prevederile bugetului anului precedent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in termen de in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul LCJ din cadrul CNH SA
Adresa postala: Compania Nationala a Huilei SA, Strada Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. 0254506100, Fax: 0254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2011 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer