Licitatie Publica - Furnizare propan lichefiat, inclusiv servicii de proiectare instalatii gaze, executie instalatii gaze, servicii intretinere instalatii gaze, servicii de inchiriere rezervoare propan si servicii de transport propan.
Anunt de participare (utilitati) numarul 136842/22.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare propan lichefiat, inclusiv servicii de proiectare instalatii gaze, executie instalatii gaze, servicii intretinere instalatii gaze, servicii de inchiriere rezervoare propan si servicii de transport propan.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Locatia 1 - Statia de tratare a apei Varsolt, jud. Salaj;
-Locatia 2 - Statia de epurare Dej, jud. Cluj;
-Locatia 3 - Statia de epurare Gherla, jud. Cluj.
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 349, 231.52 si 2, 006, 111.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 130000 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Propanul lichefiat ce urmeaza a fi achizitionat, se va utiliza pentru incalzire si preparare apa calda menajera la Statia de tratare a apei din loc. Varsolt, jud. Salaj, la Statia de epurare Dej, jud. Cluj, la Statia de epurare Gherla, jud. Cluj.
Contractul de furnizare propan va include pentru fiecare locatie si servicii de proiectare instalatie de utilizare gaze naturale, lucrari de executie instalatie gaze naturale, servicii intretinere instalatie gaze, servicii de inchiriere rezervoare propan si servicii de transport propan.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09122110-4 - Propan lichefiat (Rev.2)
45231223-4-Lucrari auxiliare pentru distribuirea gazului (Rev.2)
50510000-3-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate pentru furnizare propan lichefiat pentru fiecare locatie sunt:
1. Locatia Statia de tratare a apei Varsolt, jud. Salaj: min. 250.000 litri / max. 350.000 litri;2. Locatia Statia de epurare Dej, jud. Cluj: min. 200.000 litri / max. 300.000 litri;
3. Locatia Statia de epurare Gherla, jud. Cluj: min. 50.000 litri / max. 100.000 litri.
Contractul de furnizare propan va include pentru fiecare locatie si servicii de proiectare instalatie de utilizare gaze naturale, lucrari de executie instalatie gaze naturale, servicii intretinere instalatie gaze, servicii de inchiriere rezervoare propan si servicii de transport propan.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 349, 231.52 si 2, 006, 111.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 21896 lei .Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -virament bancar, ordin de plata, semnat/a de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN R028RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca, -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 12.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin completarea Formularului nr. 11. In cazul depunerii ofertei de catre o asociatie, pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf.art.44 din O.U.G. nr.34/2006.Daca ofertantul uzeaza de acest drept va prezenta Decl. privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr.2 si Acordul de asociere-Formularul nr.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.4, pentru ofertant si tertul sustinator (daca este cazul);
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.5, pentru ofertant si tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, Formularul nr.6, pentru ofertant;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formularul nr.7, pentru ofertant, tertul sustinator (daca este cazul), subcontractant(daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Adrian Budisan;
-Certificat de Atestare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei;
-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte cerintele prevazute la III.2.1.a) -Certificat constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 8 "Informatii generale".Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte Formularul nr. 8 "Informatii generale".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca este autorizat pe codul CAEN de transport de catre Ministerul Mediului si Padurilor, Agentia Nationala pentru Protectia Mediului, conform Ordinului 1798/2007.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare. Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de cel putin o recomandare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Recomandarea emisa de catre clientul respectiv trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de furnizari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii caracteristicilor tehnice.
Ofertantul va face dovada ca este autorizat ANRE in domeniul gazelor naturale pentru activitati de proiectare, executie si exploatare pentru instalatii de utilizare a gazelor naturale, conform Ordinului nr. 89 din 12.11.2009.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ISO 9001 corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-60-2012-AB
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Perioada estimata de publicare a anuntului viitor: 2016.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 14:19