Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PROTEZE IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE ENDOPROTEZE


Anunt de participare numarul 140100/01.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MONICA VICOL, Tel. +40 0232267706, In atentia: Elena Bibire, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PROTEZE IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE ENDOPROTEZE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de materiale sanitare din cadrul spitalului
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 854.13 si 689, 498.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul ctr. subsecv. include perioada dec. 2012-febr 2013; al 2-lea ctr. subsecv. mart 2013-mai 2013; al 3-lea ctr. subsecv. iunie 2013 - aug 2013; al 4- lea ctr. subsecv. sept 2013 - noiembrie 2013. Cant minim/maxim atat pt un ctr. subsecv cat si ptr. ac cadru sunt precizate in caietul de sarc. atasat DA. Val estim a celui mai mare ctr. subsecvent este de 220, 718.39 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE "PROTEZE" pentru "Spitalul Sf. Spiridon", in cadrul Programului National de Endoproteze 15 loturi (conform anexei B);
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
33183200-8-Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATI ESTIMATE ACORD CADRU DUPA CUM URMEAZA: LOT 1- CANT 1 LUNA= 10.00; CANT. 3 LUNI = 30.00; CANT. 12 LUNI = 120.00LOT 2- CANT 1 LUNA= 4.00; CANT. 3 LUNI = 12.00; CANT. 12 LUNI = 40.00LOT 3- CANT 1 LUNA= 2.00; CANT. 3 LUNI = 6.00; CANT. 12 LUNI = 20.00LOT 4- CANT 1 LUNA= 4.00; CANT. 3 LUNI = 12.00; CANT. 12 LUNI = 30.00LOT 5- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 3.00; CANT. 12 LUNI = 12.00LOT 6- CANT 1 LUNA= 2.00; CANT. 3 LUNI = 6.00; CANT. 12 LUNI = 24.00LOT 7- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 3.00; CANT. 12 LUNI = 12.00LOT 8- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 1.00; CANT. 12 LUNI = 2.00LOT 9- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 3.00; CANT. 12 LUNI = 5.00LOT 10-CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 1.00; CANT. 12 LUNI = 2.00LOT 11- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 3.00; CANT. 12 LUNI = 6.00LOT 12- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 3.00; CANT. 12 LUNI = 12.00LOT 13- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 3.00; CANT. 12 LUNI = 6.00LOT 14- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 3.00; CANT. 12 LUNI = 12.00LOT 15- CANT 1 LUNA= 1.00; CANT. 3 LUNI = 3.00; CANT. 12 LUNI = 12.00
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 854.13 si 689, 498.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul tebuie sa constituie garantie de participare in cuantum fix de pana la 2% din valoarea estimata a contractului (conf. art. 86 din HG 925/2006, valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Gar. de particip. este prevazuta in Anexa B a prezentei FD.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in sectiunea formulare.b) ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul de garantii al Spitalului Clinic judetean de urgenta "sf.Spiridon"Iasi, respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trerezoreria Municipiului Iasi-in copie;c)plata in numerar la casieria autoritatii contractante, conform prevederilor legale-in copi.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor firespinse conform art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006. Gar.de buna exec se const printr-un instr de gar in cdt legii de o soc banc sau de o soc de asig, care devine anexa la ctr. si este de 2% din val fara TVA a fiec contr subs.Daca val gar de buna exec este redusa, aut contrac are dreptul de a accep constit ei prin dep la casierie a unor sume in numerar.Daca part convin, gar de buna exec se poate constitui si prin ret succ. din sumele dat pentru fact partiale.In acest caz contract are oblig de a deschide un cont la dispoz aut contract, la o banca agreata de ambele parti.Suma init care se depune de catre contract in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret ctr.Pe parcursul indepl contract, aut contract urmeaza sa alimenteze acest cont prin retin succes din sumele dat si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabil drept gar de buna execut in doc.Aut contract va dispune ca banca sa instiinteze contract despre varsamantul efectuat, precum si despre destinat lui.Contul este purtator de dobanda in favoarea contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, fondurile Progr. Nat. de sanatate Endoprotezetermen de plata - 150 de zile de a facturare si receptie, functie de finantare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute in art. 180/OUG 34/2006 comple-tata in conformotate cu Formularul A din sectiunea Formulare - in original;Cerinta nr. 2
Declaratia de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din sectiunea Formulare - in original;Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din sectiunea Formulare - in original;Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia
datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul(semnatata si stampilatata de catre persoana autorizata);Cerinta nr. 5
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ( senmata si stampilata de catre persoana autorizata);Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din sectiunea formulare - in original;
Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Conf. dr. Ovidiu Alexa - sef Clinica Ortopedie-Traumatologie - coordonator Program Endoproteze; Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol.Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. 1. Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Pentru persoane/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregis-trare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofer-tantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.2. Aviz de functionare si anexa emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la datalimita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte autori-zarea pentru importul/comercializarea/depozitarea de dispozitive medicale corespunzator obiectului procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, conf. art. 188 alin. (1) din OUG 34/2006;
- Se va completa si depune, in original, in conformitate cu Formularul C1 din Sectiunea ? ?Formulare?.
2. se vor prezenta in mod oblig. mostre de prod. ptr. loturile: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 in vederea doved. capac. tehn. de a livra prod. similare celor care fac ob.achizit. Mostrele nu se factureaza, vor fi
suportate de furnizor, ele reprez. cerinta minima de calificare, si se pot returna; Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent. Prezentarea mostrelor repr. o cond. elimin., iar neprezentarea lor sau prezentarea unor mostre necorespunz. duce la resp. ofertantu-lui. Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) unde se va desfasura sedinta de deschidere a ofert., specif, in DA. In acest caz, op. ec. va avea oblig. asig. si sig. mostr.Aut contr. nu
rasp. de lipsa asig si sig. mostr. indif din vina cui s-a produs
1.Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente ale acestuia pentru furnizor - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi certificarea)
2.Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate conform standardului ISO 13485 ?Dispozitive medicale. Sisteme de management al calitatii. Cerinte pentru scopuri de reglmentare- original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi certificarea)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul proces de reofertare: pretul;2. Eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu este cazul (cu respec-tarea preved art 202 din OUG 32/2006);3. SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturi/valori noi prezentate in cadrul LE, precum si la nr participant la LE.4. Nr de runde ale LE: 1 (una).5. LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 zi. Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
47.668/17.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S20-032268 din 30.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 10:00
Locul: SERV. DE ACHIZ. PUBLICE, SPIT. CLINIC JUD. DE URG. "SF. SPIRIDON", B-DUL INDEPENDENTEI NR. 1, IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORII ECONOMICI, IN NUME PROPRIU SAU REPREZENTANTII IMPUTERNICITI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Term de livrare este de 5 zile de la data transmiterii comenzii.Term de valab pentru produsele livrate - minim 12 luni de la data livrarii.term de plata este de 150 zile calendaristice de la data emiterii facturii, functie de finantare.In cazul in care exista - corespunzator ofertelor clasate pe primul loc- oferte fin cu preturi egale, la solicitarea com de ev se vor depune noioferte fin in plic inchis.Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3 din ac cadru, elem reofertarii va fi pretul, acesta nu va putea fi imbunatatit decat pana la nivelul pretuluiofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Ex: daca egalitatea vizeaza poz 2 prin reofertare pretul ar putea fi imbunatatit pana la nivelulpretului operatorului clasat pe locul 1. Daca si in urma reofertarii se mentine egalitate de pret, se va face departajarea ofertelor in functiede: term de livrare ? exprimat in zile de la data primirii comenzii ferme din partea aut contractante ? declarat in formularul de propunere fin, fiinddeclarat castigator ofertantul al carui term de livrare va fi mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al spitalului sf. spiridon iasi
Adresa postala: b-dul Independentei, nr. 1, ,Localitatea: IASI, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 0232/267706, Email: [email protected], Fax: +40 0232/267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer