Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE PROTEZE ORTOPEDICE


Anunt de participare numarul 94573/23.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.318.05.11, In atentia: Ec.Rizea Daniela, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa internet (URL): www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE PROTEZE ORTOPEDICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 404, 035 si 2, 827, 742RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE PROTEZE ORTOPEDICE SI CIMENTURI PENTRU RECONSTRUCTIE OSOASA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
33697110-6-Cimenturi pentru reconstructie osoasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXEI B CARE CUPRINDE INFORMATIILE REFERITOARE LA FIECARE LOT IN PARTE
Valoarea estimata fara TVA: intre 404, 035 si 2, 827, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1%DIN VALOAREA MAXIMA FARA TVA CARE SE REGASESTE IN ANEXA B LA FIECARE LOT IN PARTE; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA DE ASIGURARI DE SANATATEA MUNICIPIULUI BUCURESTI- PROGRAMNATIONAL DE SANATATE NR. 8 PROGRAM DE ORTOPEDIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG.34/2006. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului , valabil la datadeschiderii ofertelor; Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele), in xerocopie, semnat si stampilat conf.cu originalul, valabil la datadeschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C, in xerocopie, semnat si stampilat conf.cu originalul, valabil la datadeschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul financiarcontabilla 30.06.2009, vizat de D.G.F.P. -in xerocopie, semnat si stampilat conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani- Formularul nr.Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari, in original.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul/producatorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001 sau echivalent, inoriginal sau xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor;4. Prezentarea obligatorie a mostrelor de produs pentru care se depune oferta. Autorizatia de comercializare de la producator, , eliberata pentru participarea la Licitatia organizata de S.U.U.B. la data de 06.04.2010 si in care vor fi specificate produsele pentru care va fi depusa oferta in original sau copie legalizataCertificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, inclusiv Anexasau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent in xerocopie, semnat si stampilat conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6719/17.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2010 11:00
Locul: BUCURESTI, STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, SALA DE CONSILIU, ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI FIRMELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.5, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255-(1), Art. 256 - (1), si Art. 2561*) din OUG nr.34/2006, respectiv 10 zile de la comunicarea privind rezultatul procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021.318.05.22, Fax: 021.318.05.54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2010 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer