Licitatie Publica - furnizare pubele, containere, cosuri stradale si alte echipamente pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv
Anunt de participare numarul 57704/05.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL LEHLIU-GARA
Adresa postala: ÂStr. Pompieri, nr.3, Localitatea: ÂLehliu-Gara, Cod postal: Â915300, Romania, Punct(e) de contact: ÂChivu Nicu, Tel.Â0242641124, Email: Â[email protected], Fax: Â0242641134
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare pubele, containere, cosuri stradale si alte echipamente pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria oras Lehliu-Gara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de pubele, containere, cosuri stradale si echipamente pentr statia de transfer in cadrul proiectului "Sistem integrat de gestiune a deseurilor in localitatile Lehliu-Gara, Lehliu si Lupsanu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213100-9-Containere din fier sau din otel (Rev.1)
29713300-3-Compactoare de deseuri menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1-container 1, 1 mc 150 buc, pubele 120 lt 750 buc, pubele 80 lt 650 buc, cosuri stradale 50 lt 50 buc, containere deseurireciclabile 19, 9 mc 3 buc, container exploatare pt presa balotat 1 buc - valoare aprox. lot=100.000 euro; Lot 2-container presiune 24 mc 3 buc, cos de incarcare si cap presare 1 buc, carucior sina si sistem comanda 1 buc, valore aprox lot=67300 euro; Lot 3-presa de balotat 1 buc, valoare lot=5500 euro; Lot 4- grup sanitar 1 buc, container birou poarta 1 buc, valoare lot=9700 euro
Valoarea estimata fara TVA: 182, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantie de participare : lot1=5000 lei, lot2=4000 lei, lot3=200 lei, lot4=500 lei, perioada de valabilitate 60 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri Phare si bugete locale localitati asociate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori se pot asocia pentru a depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea ofertantului
declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
declaratie privind calitatea de participant la procedura
certificat emis de ORC sau echivalente
certificate de atestyare fiscala emise de Administratia Finantelor Publice si Primarie din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat si cel local
copie act constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
solvabilitate patrimoniala minim 30 %
lichiditate generala minim 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
recomandari pentru minim 3 contracte similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere suma la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 11:00
Locul: Primaria oras Lehliu-Gara, str.Pompieri nr.3, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantat prin programul Phare 2004 CES, "schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor, faza extinsa"' cod Perseus : RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.27
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Email: Â[email protected], Fax: Â0213104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data notificarii privin rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Lehliu-Gara
Adresa postala: Âstr.Pompieri, nr.3, jud. Calarasi, Localitatea: ÂLehliu-Gara, Cod postal: Â915300, Romania, Tel.Â0242641124, Email: Â[email protected], Fax: Â0242641134
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2008 10:51