Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare pubele si containere pentru proiectul "Colectare selectiva a deseurilor si transport in microregiunea Gilau"


Anunt de participare numarul 59768/26.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gilau
Adresa postala: str.Principala nr.723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Fodor MIhai, Tel.0264/371646, Email: [email protected], Fax: 0264/371646
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Comunei Gilau
Adresa postala: str. Principala, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Prundus Marian, Tel.0264-371646, Email: [email protected], Fax: 0264-371646
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Comunei Gilau
Adresa postala: str. Principala, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Prundus Marian, Tel.0264-371646, Email: [email protected], Fax: 0264-371646
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Comunei Gilau
Adresa postala: str. Principala, nr. 723str. Principala, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Prundus Marian, Tel.0264-371646, Email: [email protected], Fax: 0264-371646
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pubele si containere pentru proiectul "Colectare selectiva a deseurilor si transport in microregiunea Gilau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Principala, nr. 723, loc. Gilau, jud. Cluj, Romania, cod postal 407310
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea a 215 buc. containere pentru deseuri cu capacitatea de 1100 litri si a 9000 buc. containere pentru deseuri cu capacitatea de 120 litri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28213800-6 - Containere pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste achizitionarea a 215 buc. containere pentru deseuri cu capacitatea de 1100 litri si a 9000 buc. containere pentru deseuri cu capacitatea de 120 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 233, 750EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie 10 % di pretul contractului fara T.V.A. Se va percepe o garantie de participare la licitatie in valoare de 10.000 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si Fonduri din programul PHARE 2005 - Coeziune economica si sociala - Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (original). Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006 (original). Certificat constatator emis de ORC (original sau copie semnata si parafata de reprezentantul ofertantului). Copie dupa certificatul de inregistrare al societatii. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetul local (copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe anul 2007 vizat de organele competente.
Cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; minim 2 recomandari pentru livrari similare, valoarea minima a contractului finalizat cu persoana care a eliberat recomandarea trebuie sa fie de 100.000 euro; certificat de conformitate a produsului; autorizatie de comercializare a bunului; autorizatie pt. livrare; autorizatii privind buna functionare a produsului.
Se vor atasa schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii; Certificate ISO 9001 (copie legalizata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea caietului de sarcini se va achita in numerar la casieria Primariei Gilau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 12:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Gilau, str. Principala, nr. 723, loc. Gilau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Impreuna cu caietul de sarcini sa va ridica si fisa de date a achizitiei continand si alte informatii referitoare la contract.La deschiderea ofertelor echivalenta lei/euro va fi cursul info pe luna august.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sec. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. l, Localitatea: Cluj-Npaoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.(0264) 596.110 ; 596.111, Email: [email protected], Fax: (0264) 592.322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data de la care constatatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Gilau
Adresa postala: str. Principala, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel.0264371646, Email: [email protected], Fax: 0264371646
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2008 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer