Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare pui , pulpe pui , piept pui, ficat, pipote


Anunt de participare numarul 111657/18.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC CRESE ASISTENTA SOCIALACULTURA SPORTIGIENA PUBLICA
Adresa postala:  STR. DELFINULUI NR.1, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  SILVIA PETRARIU, Tel. 0241752785, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0241752785, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pui , pulpe pui , piept pui, ficat, pipote
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MANGALIA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 131, 046 si 427, 210RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse din carne de pasare, defalcate pe loturi, prin incheierea acordurilor cadru de furnizare pe fiecare lot in partepentru anul 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15114000-0-Organe comestibile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime acord cadruLOT 1 PUI =12520 KG
LOT 2 PULPE = 2800kg;PIEPT =130kg
LOT 3 FICAT =1205kg; PIPOTE=1175KG
Cantitati maxime acord-cadru: LOT 1 PUI = 36100 kg
LOT 2 PULPE = 7100kg;PIEPT =450kg
LOT 3 FICAT =7150kg; PIPOTE=7400KG
Valoarea estimata fara TVA: intre 131, 046 si 427, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: lotul 1 - 3900lei ;lotul 2 -800lei; lot 3 - 1500leiGarantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv T.V.A,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere. Grupul de operatori economici carara li se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr. 34/20063. Declaratia privind calitatea de participant la procedura4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social6. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului depe langa instantacompetenta , 7. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane juridice straine: Documente edificatoareDocumentele se vor prezenta in limba romana in traducere legalizata.8.Declaratie-?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?(Ordin 314/12.10.2010)9. Declaratie peproprie raspundere, potrivit careia au intocmit oferta tinand cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii stipulate in legislatia muncii din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat , ca cerinta minima o cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani, in valoare de minim :
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-85.000 leipentru lotul 1-18.000 lei pentru lotul2-35.000 lei pentru lotul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse , Lista cu principalele livrari de produse va fi intocmita in conformitate cu Formularul 12D.2)Recomandari/acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livrari din care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective;3)Declaratie pe proprie raspundere prin care sa faca dovada, ca cerinta minima, ca au capacitatea de a efectua transportul produselor laadresele mentionate, cu cel putin un mijloc de transport specializat, propriu sau inchiriat, autorizat sanitar-veterinar, conform cu cerintele din Caietul de sarcini.
4)Autorizatia sanitar/veterinara pentru mijlocul de transport , in termen de valabilitate .Pentru mijloacele de transport inchiriate se va prezenta contractul de inchiriere, insotitade autorizatia sanitara/veterinara aferenta ( in termen de valabilitate ).
5) Certificate emise de organisme independente acreditate , prin care se atesta implemetareaanumitor standarde de asigurarea calitatii si a sigurantei alimentelor: ( ISO, HACCP, etc.)
6) a) Licenta de fabricatie pentru produsele solicitate (daca ofertantul este producator) sau, b) Autorizatie eliberata de producator/importator/distribuitor autorizat, prin care acesta autorizeaza ofertantul sa comercializeze produsele care fac obiectul achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoareaestimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeazaa se atribui : PentruLot 1 -44223 leiPentruLot 2 -9388 leiPentruLot 3 -17592 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6 Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  STR. Traian , nr.35c, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241//616003;0241/606591, Fax:  0241//616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Asistenta Sociala Cultura Sport Igiena Publica ;juridic
Adresa postala:  str. Delfinului nr. 1, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241/752785, Email:  [email protected], Fax:  0241752785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2010 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer