Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare pui , pulpe pui , piept pui, ficat, pipote


Anunt de participare numarul 90951/13.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC CRESE ASISTENTA SOCIALACULTURA SPORTIGIENA PUBLICA
Adresa postala: STR. DELFINULUI NR.1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA PETRARIU, Tel.0241752785, Email: [email protected], Fax: 0241752785, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare pui , pulpe pui , piept pui, ficat, pipote
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MANGALIA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 135, 884 si 411, 300RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimat la doua luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse din carne de pasare, defalcate pe loturi prin incheierea acordurilor cadru de furnizare pe fiecare lot in parte, pentru anul 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15114000-0-Organe comestibile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime acord cadruLOT 1-PUI=13050kgLOT 2-PIEPT=180kg ;PULPE=2900kgLOT 3-FICAT=1230kg;PIPOTE=1200kg
Cantitati maxime acord cadru
LOT 1-PUI=39650kgLOT 2-PIEPT=600kg; PULPE=7150kgLOT 3-FICAT=4200kg; PIPOTE=4600kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 135, 884 si 411, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.12.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare(lei/lot)1=2900lei;2=580lei;3=600lei;Garantia de buna executie in cuantum de 5%din pretul fara tva al fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individualsau in asociere. Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia sa-si legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii conform documentatiei de atribuire: - Declaratieprivind eligibilitatea, Formular nr. 12A.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr. 34/2006, Formular nr. 12B;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura , Formular 12C.
- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social, - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului depe langa instantacompetenta , din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat , ca cerinta minima o cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani, in valoare de minim: 95.000 lei -pentru lotul 118.000lei - pentru lotul220.000 lei -pentru lotul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani, din care sa rezulteca cerinta minima : Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract sau amai multor contracte ale caror valori cumulate(in cadrul unui lot) a/au avut ca obiect furnizarea de produse invaloare de cel putinegale cuvaloarea maximaestimata pentru uncontract subsecvent care se anticipeazaa se atribui pentru fiecare lot, pe durata acordului-cadru.
Indeplinire cerintei trebuie sa fie prezentata clar pentru fiecare lot pentru care operatorul economic depune oferta.
Se va considera indeplinita cerinta daca sunt prezentate urmatoarele documente:
a) Lista cu principalele livrari de produse va fi intocmita in conformitate cu Formularul 12D.
b) Recomandari/documente constatatoare din parteabeneficiarilor inscrisi in lista de livrari din care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective.2)Declaratie pe proprie raspundere prin care sa faca dovada, ca cerinta minima, ca au capacitatea de a efectua transportul produselor laadresele mentionate, cu cel putin un mijloc de transport specializat, propriu sau inchiriat, autorizat sanitar-veterinar, conform cu cerintele din Caietul de sarcini.
3) Autorizatia sanitar/veterinara pentru mijlocul de transport , in termen de valabilitate
Pentru mijloacele de transport inchiriate se va prezenta contractul de inchiriere, insotita si aceasta de autorizatia sanitara/veterinara aferenta ;
4) Certificate emise de organisme acreditate , prin care se atesta implemetareaanumitor standarde de asigurarea calitatii si a sigurantei alimentelor.
5)a) Licenta de fabricatie pentru produsele solicitate (daca ofertantul este producator), saub) Autorizare eliberata de producator/importator/distribuitor autorizat, prin care acesta autorizeaza ofertantul sa comercializeze produsele care fac obiectul achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea maximaestimata pentru uncontract subsecvent care se anticipeazaa se atribui este: PentruLot 1- 48.500 leiPentruLot 2- 9.600 leiPentruLot 3 -10.300 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 13:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din str. Delfinului nr. 1 Mangalia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310464, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Crese Asistenta Sociala Cultura Sport Igiena Publica.Oficiul; Juridic
Adresa postala: str.Delfinului nr.1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241/752785, Fax: 0241/752785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer