Licitatie Publica - Furnizare rampa fixa cu posibilitatea reglarii inaltimii pe verticala pentru incarcarea/descarcarea autoturismelor pe/de pe vagoanele furgon (pe doua nivele)?
Anunt de participare (utilitati) numarul 105897/14.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Mariana NICA, Tel. 021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii Investitii-produse Combustibil, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare rampa fixa cu posibilitatea reglarii inaltimii pe verticala pentru incarcarea/descarcarea autoturismelor pe/de pe vagoanele furgon (pe doua nivele)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In locatiile beneficiarului conform Documentatiei descriptive
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 230, 000 si 2, 300, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate 3 luni de la data semnarii acestuia , urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la interval de 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare rampa fixa cu posibilitatea reglarii inaltimii pe verticala pentru incarcarea/descarcarea autoturismelor pe/de pe vagoanele furgon (pe doua nivele)?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34953000-2 - Rampe de acces (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pentru acordul cadru
minim 1 buc - maxim 10 buc
pentru primul contract subsecvent
minim 1 buc - maxim 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 230, 000 si 2, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 23.000 lei, garantia de buna executie 5% fara TVA, din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, indeplinirea conditiilor contractuale, in ultimii 2 ani, candamnari in ultimii 3 ani ;3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);4.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale;5.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta6.Certificat constatator, in original sau copie legalizata emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilantul contabil la 31.12.20092. declaratie privind cifra medie de afaceri si informatii generale3. informatii privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Se va anexa minim 1 recomandare;2. decl.pe proprie raspundere ref la echip. tehnice in vederea asig.calitatii;
3. decl.pe proprie raspundere ref la personalul tehnic de specialitate de care dispune candidatul pentru asigurarea controlului calitatii;
4.autorizatie de livrare, in original5.decl. pe proprie raspundere ref la utilaje, echip.tehnice de care dispune candidatul pentru indeplinirea acordului cadru,
6.declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii7.certificate care atesta implementarea sistemului de calitate la producator si ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
sntfc 30/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 11:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 Buc.etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va descarca din anuntul de participare publicat in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre actul pe care contestatarul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. 021/319.95.28, interior 122.961, Fax: 021/313.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 17:37