Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare reactivi


Anunt de participare numarul 125354/06.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Str.Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Madalin Necula, Tel. 021/314.00.15, In atentia:  Lili Cilt, Email:  [email protected], Fax:  021/314.00.15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Str.Splaiul Independentei nr.169, sector 5, magazie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 626, 763.68 si 12, 662, 316.57RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de laborator COD CPV 33696500-0:
-Lot nr.1-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor de imunologie Architect i 1000 SR.
-Lot nr.2-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor decoagulare ACL 700 CTS.
-Lot nr.3-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor imunologie ACCES.
-Lot nr.4-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor de gaze in sangeABL 800.
-Lot nr.5-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor de coagulare ACL TOP 500 CTS.
-Lot nr.6-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor gaze in sange si electroliti SYNTHESIS 45.
-Lot nr.7-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor de imunologie Pathfast.
-Lot nr.8-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor de markeri cardiaci si droguri TriageMeter Pro.Reactivi pentru analize de sangeCOD CPV 33696200-7: -Lot nr.9-Pachet reactivi pentru analize de sange compatibil cu analizor de hematologie HMX.-Lot nr.10-Pachet reactivi pentru analize de sange compatibil cu linia Bio Vue.-Lot nr.11-Pachet reactivi pentru analize de sange compatibil cu analizor hematologieMICROS 60 ABX.-Lot nr.12-Pachet reactivi pentru analize de sange compatibil cu analizor de coagulareSYSMEXCA 1500Reactivi chimici COD CPV 33696300-8-Lot nr.13-Pachet reactivi chimici compatibil cu analizor biochimieDimension.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie de atribuire Anexa nr.1
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 626, 763.68 si 12, 662, 316.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garnt.de participare in suma fixa de 1% din val. maxima estimata fara TVA cf. Anexa nr.1 din fisa de date si anexa B;Garant.de buna exec.5% din val.fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - completarea Formularuluinr. 1
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? completarea Formularului nr. 2Declaratie privind eligibilitatea- completarea Formularuluinr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-completarea Formularuluinr. 4
Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (certificatul original aflat in termen de valabilitate va fi scanat si atasat in SEAP);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale (certificatul original, aflat in termen de valabilitate va fi scanat si atasat in SEAP);
Certificat de Inregistrare (CUI) ? xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? va fi scanata si atasata in SEAP;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste faptul ca ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate (certificatul eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor va fi scanat si atasat in SEAP);Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. ? valabil la data deschiderii ofertelor ? documentul va fi scanat si atasat in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? ce va fi scanata si atasata in SEA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani ? Completarea Formularului C1 din care sa reiasa indeplinirea unui contract de furnizare produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23417
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR.splaiul Independentei nr, 5, sector4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040022, Romania, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.256^1 SI 2 DINOUG NR.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP & BANU
Adresa postala:  B.dul Lascar Catargiu nr.12, sector 1, Localitatea:  Bucuretsi, Cod postal:  010100, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax:  021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 18:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer