Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare reactivi


Anunt de participare numarul 131063/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Str.Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Madalin Necula, Tel. 021/314.00.15, In atentia:  Lili Cilt, Email:  [email protected], Fax:  021/314.00.15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB-Str.Splaiul Independentei nr.169, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 785, 064.64 si 9, 411, 809.74RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitati si disponibilul bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de laborator COD CPV 33696500-0:
-Lot nr.1-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor de gazesi ionide sangeABL 825
-Lot nr.2-Pachet reactivi de laborator compatibil cu analizor gaze in sange si electroliti SYNTHESIS 45.Reactivi chimici COD CPV 33696300-8: -Lot nr.3-Pachet reactivi chimici compatibil cu analizor biochimie Vitros.Reactivi izotopici COD CPV33696400-9:
-Lot nr.4- Generator de radionuclizi
-Lot nr.5-Kit pentru scintigrafie cerebrala
-Lot nr.6-Kit pentru scintigrafie perfuzie pulmonara
-Lot nr.7-Kit pentru scintigrfie osoasa
-Lot nr.8-Kit pentru scintigrafie perfuzie miocardicasi paratiroida-Lot nr.9-Kit pentru scintigrafie functie renala
-Lot nr.10-Kkit pentru scintigrafie functie ventriculara
-Lot nr.11-Kit pentrumorfologierenala
-Lot nr.12-Kit pentru maduva osoasa, limfoscintigrafieReactivi pentru analize de sange COD CPV 33696200-7
-Lot nr.13- Reactiv pentru determinari rapide hematologice compatibil cu analizor de hematologie MS 4-5
-Lot nr.14- Pachet reactivi pentru analize de sange compatibil cu analizor hematologie Sysmex XT 4000 i
-Lot nr.15-Pachet reactivi pentru analizede sange compatibil cu analizor CELLTAC MEK
-Lot nr.16-Pachet reactivi pentru analize de sange compatibil cu analizorhematologieSYSMEXXS 800 iMedii cultura COD CPV 24931250-6
-Lot nr.17-Pachet reactivi pentru hemoculturi compatibil cu analizor Bactec 9050
-Lot nr.18-Pachet reactivi pentru antibiograme compatibil cu analizorPhoenix
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
24931250-6-Medii de cultura (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
33696400-9-Reactivi izotopici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 785, 064.64 si 9, 411, 809.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de part.in suma fixa 1% din val.max.estim.fara TVA cf.caiet de sarcini si Anexa B: informatii privind loturile;Garant.de buna exec.5% din val.fara TVA a contr.subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-completarea Formularului nr.1
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?completarea Formularului nr.2Declaratie privind eligibilitatea-completarea Formularului nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- completarea Formularuluinr. 4
Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (certificatul original aflat in termen dela data deschiderii ofertelor siva fi scanat si atasat in SEAP);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale (certificatul original, aflat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si va fi scanat si atasat in SEAP)
Certificat de Inregistrare (CUI) ? xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? va fi scanata si atasata in SEAP;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (certificatul eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor va fi scanat si atasat in SEAP);Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. ? valabil la data deschiderii ofertelor ? documentul va fi scanat si atasat in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nditii obligatorii:
1. Bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? ce va fi scanata si atasata in SEAP;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani ? Completarea Formularului C1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
35158/16.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.256^1 si 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA Pricop & Banu
Adresa postala:  Bdul Lascar Catargiu nr.12, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010100, Romania, Tel. 021/31.26.88, Fax:  021/311.26.86
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer