Licitatie Publica - Furnizare reactivi
Anunt de participare numarul 134774/14.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Madalin Necula, Tel. +40 213140015, In atentia: Lili Cilt, Email: [email protected], Fax: +40 213140015, Adresa internet (URL): www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB-STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 111, 436.5 si 11, 778, 859.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibilul bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare reactivi conform caiet de sarcini:
Lot nr.1-Pachet reactivi , consumabile si calibratori compatibil cuanalizor biochimie Dimension lot Lot nr.2- Pachet reactivi , consumabile si calibratoricompatibil cu analizor biochimie Architect c8000
Lot nr.3-"Pachet reactivi, consumabile si calibratori compatibil cu analizorfunctie trombocitara(PFA) si CA 1500"Lot nr.4- Pachet reactivi , consumabile si calibratori compatibil cuanalizor de hematologie Cell-Dyn 3700
Lot nr.5- Pachet reactivi, consumabile si calibratori compatibil cuanalizor de hematologie Sysmex XT 4000 iLot nr.6- Pachet reactivi , consumabilesi calibratori compatibil cu analizor de de gaze in sange si electroliti RAPIDLAB 1265
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 111, 436.5 si 11, 778, 859.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garant.de particip.1% din val.max.estimata fara TVA: lot nr.1=32.679, 01 lei: Lot nr.2=35391, 48 lei: Lot nr.3=17.853, 08 lei: Lot nr.4=3.795, 32 lei: Lot nr.5=4.631, 8 lei: Lot nr.6=23.437, 83 leiGarantie de participare valabila 90 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor si poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB ? RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: u. . ) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.? Gar.de buna exec.se va raporta la val.celui mai are contr.subscv.si va fi in cuant.de 5 % din valoarea fara TVA, cazul in care val.acestuia depaseste echiv. in lei a pragului de 125.000 euro si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea ctr.prin: -instr.de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire;
-virament bancar in cont garantii SUUB?RO36TREZ7055005XXX000176?Trez.Sector 5;
-depunerea la casierie a: -unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea ctr.semnat de catre achizitor;b)sumei solicitate numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;
-retineri succesive a platilor partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitatea cu prev.Art.90 alin.(3), din HG 925/2006, modificat prin HG 1045, publicata in M.O.757 / 27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Comp.form.nr.2;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare(pers.cu functie de decizie: Manager-Conf.Dr.Catalin Cirstoiu;Director Fin.-Cont.-Ec. Liana Saulea;Director Medical-Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director Ingrijiri-As.Pr.Claudia Dobre, Ing.ec. Madalin Necula-Sef Serviciu Achizitii Publice);Declaratie privind eligibilitatea-Comp.form.nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Comp.form.nr.4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?;Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?;
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitera comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt.conformitatea documentului, originalul sau o copie legalizata
(documentele care au fost solicitatein xerocopii conform cu originalul) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-original; Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data deschiderii ofertei-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?.
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitera comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt.conformitatea documentului, originalul sau o copie legalizata
(documentele care au fost solicitatein xerocopii conform cu originalul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
In cazul existentei subcontractantilor-prezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7423
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 10:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 11:00
Locul: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti-Serviciu Achizitii Publice-parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART. 255, ART.256^2 - 1 LITERA A / OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Achiziti Publice
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr.169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Tel. +40 213140015, Fax: +40 213140015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 17:18