Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare reactivi chimici pt.analizor Cobas 400 Plus si Reactivi pentru analize de sangept.analizor Sysmex XS 800 i


Anunt de participare numarul 81638/07.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Sebestean Anghel, Tel.021/318.05.11, In atentia: Cilt Lili, Email: [email protected], Fax: 021/318.05.54, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare reactivi chimicipt.analizorCobas 400 Plus si Reactivi pentru analize de sangept.analizor Sysmex XS 800 i
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB-STR.SPL.INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 556.1 si 956, 435.74RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta are posilbilitatea incheierii contractelor subsecvente infunctie de necesitati si fonduri disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi chimici-Lot nr.1-pachet reactivi chimici pentru ananlizor de biochimie Cobas Integra 400 PLUS.
Reactivi pentru analize de sange-Lot nr.2-pachet reactivi pentru ananlize de saange pentru ananlizor de hematolofie Sysmex XS 800i.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire-Caiet de sarcini-publicata in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 556.1 si 956, 435.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.de particip.pt.lot nr.1=7862, 00lei: pt.lot.nr.2=1703, 00 lei(1%din val.max.estim.fara TVA);garant.de buna exec.5%din val.contr.subscv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat-Transferuri-Actiuni Sanitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-formularulnr.2.
2.Declaratie privind inexistenta starii de faliment - formularulnr.3.
3.Certificat eliberat D.G.F.P , sau dovada depunerii obtinerii acestuiavalabil la data deschiderii ofertelor -copie semnata si stampilata.
4.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primarieivalabil la data deschiderii ofertelor organizarii -copie semnata si stampilata.
5.Certificat constatator emis de O.N.R.C. -valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata.
6.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C-copie semnata si stampilata.
7.Aviz de functionaresi anexa eliberat de M.S. , sau echivalent-valabil la data deschiderii ofertelor -copie semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Siituatia financiar-contabia(Bilantul financiarcontabil la 31.12.2008 )-copie semnata si stampilata.
2.Informatii Generale Formularul nr. 4 - original, vizat de conducerea unitatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratiepe propria raspundere privind conformitatea produselor/ componentelor lot/pachet, cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini.
2.Autorizatia de comercializare de la producator/distribuitor/reprezentanta, in termen de valabilitate-copie semnata si stampilata .
3. Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsuluicu una din directivele europene in domeniu: Directiva93/42 CEE , directiva 98/79 CEE, directive 90/385 CEE, sau echivalent-valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata.4. Declaratie/Autorizatie , emisa de catre producatorul analizorului pentru utilizarea reactivilor , calibratorilor si consumabilelor propuse , si efectuarea deoperatiuni de service si furnizare de piese originale , sa nu necesite recalibrarea aparatului si nici alte interventii si/sau reglaje suplimentar valabila la data deschiderii ofertelor copie semnata si stampilata
5.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorula implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO, sau echivalent valabile la data deschiderii ofertelor -copie semnata si stampilata.
6. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani- Formularul nr. 5- original
7. Pliante, cataloage, alte materiale de informare in sustinerea conformitatii produselor cu specificatiile tehnice solicitate.8.Insustinerea ofertei tehnice vor fi prezentate obligatoriumostre de produs, cu titlu gratuit, din componentalotului/pachetului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25980
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2009 10:00
Locul: SUUB-Str.Spl.Independentei nr.169, sector 5, Bucuresti, serviciu achizitii publice, parter, sala nr.7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR.SPL.INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.255 si 256 ^2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU JURIDIC SUUB
Adresa postala: STR.SPL.INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/318.05.11, Fax: 021/314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer