Licitatie Publica - furnizare reactivi de laborator
Anunt de participare numarul 80724/24.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii U.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: str.grigore cobalcescu , nr.26, sect.1, buc, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Punct(e) de contact: Ion Bunea Viorica, Tel.021 313.88.04-06/153, In atentia: Ion Bunea Viorica, Email: [email protected], Fax: 021 313.88.04-06/153, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02412 - str. Grigore Cobalcescu nr. 26, sector 1 Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 465, 996 si 1, 537, 829RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va atribui primul contract subsecvent/lot, incepand cu data incheierii acordului cadru, urmand ca restul contractelor subsecvente/lot, sa fie atribuitein functie de necesitati si de fondurile alocate. Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina pretul fiecarui contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de reactivi de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini (anexa 1)
Valoarea estimata fara TVA: intre 465, 996 si 1, 537, 829RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat si fonduri CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului si Comertului (copie);
Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului, emis de catre organele abilitate cu maxim 30 de zile inainte de data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor -copie legalizata;
In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Avizul de functionare emis de Ministerului Sanatatii;
Autorizatie de la producatori pentru comercializarea produsului (autorizatie de dealer);
SE VOR PREZENTA IN MOD OBLIGATORIU mostre.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 12:00
Locul: la sediul unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor participa comisia de evaluare si reprezentantii autorizati ai operatorilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Strada Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.83, Fax: 021/319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic alU.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: Strada Grigore Cobalcescu nr. 26, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/ 313.88.03-06/ int. 182, Fax: 021/ 312.05.53
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 16:31