Licitatie Publica - FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
Anunt de participare numarul 136579/15.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii U.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: str.grigore cobalcescu , nr.26, sect.1, buc, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Punct(e) de contact: daniela puiu, Tel. +40 213138803/153, Email: [email protected], Fax: +40 213120553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 02412 Bucuresti, str. Grigore Cobalcescu, nr. 26, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 445 si 3, 330, 180RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunar sau trimestrial, in functie de necesitati si de fondurile bugetare alocate. Estimari ale cantitatilor minime si maxime carear putea fi solicitate pe parcursul derulariiacordului cadru ? sunt specificate incaietul de sarcini- anexa 1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maximepentru fiecare lot in parte suntprecizate incaietul de sarcini -anexa l
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 445 si 3, 330, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. de particip. ptr toate loturile este de 66.590, 00 lei.Cuant garant de particip ptr fiecare lot in parte este prev in AnexaB Garant de particip se va constitfie pe loturi fie cumulat pe toate loturile ptr care se dep oferta, dar in acest caz este oblig anex unui centraliz. in care se preciz. lotul ptr. care s-a constit. garantde particip. Cuntgarant.de particip. ce se va retine in cazul unei contest se va calc ptr fiecare lot in parte in cond. Prev.la art. 278^1 din OUG 34/2006.Per de valab a garant de particip este cel putin egala cu per de valab a ofertei. Constitconf.Prev. Art. 86 alin. (1) din HG 925/2006.In cazul in care ofert opteaza ptr consti. garant de particip sub forma scrisorii de garantie bancara acest document trebuie conf. form 7 din sect. III .Cont de virament: RO56TREZ7015005XXX000161.Retinere: confprev art. 87 din HG nr. 925/2006.Restit: confprev art 88 din HG 925/2006.Conditii: 1) sa faca referire expresa la proced organiz, ptr care se dep oferta;2) sa contina den autorit contr, in clar, in fav careia s-a constituit;3) val garant sa coresp sumei fixe solicit prin doc de atribuire;4) sa aiba inscrisa valabptr care a fost constit si care trebuie sa coresp cu cea inscrisa in doc;5) sa cont parafa lizibila a bancii emit sau soc de asig emitent si/sau semn autoriz;6) sa fie emisa pentru operat ec care a depus oferta;7) in cazul IMM-urilor, in baza art. 16 din L 346 /2004, garant de particip se red cu 50%, care, oblig va fi insotde dov. calitatii de IMM, in orig conf.Form11 in sectIII . Garantde part. in origse ataseaza plicului ext.Conf.art. 86 alin. (6) din HG 925 /2006 ?in orice sit, dovada const garant de parttrebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab ptr deschid ofertelor?Ofert care nu sunt insotite de garant de part, astfel cum a fost solicitat in documde atrib., vor fi resp in cadrul sedint de deschid a ofert, confart 33 alin. (3) lit b din H.G. 925/2006. Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie : reprezinta 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Modalitatea de constituire: Garantia de buna executiese va constitui conform prevederilor art.90 alin. (1)din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului. Restituirea garantiei de buna executie se efectueaza potrivit prevederilor art. 92 alin. (1) din HG 925/2006.Cazuri de retinere a garantiei de buna executie: potrivit prevederilor art. 91 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazute la art. 180 dinO.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publica.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publica
Documente de confirmare: Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele localecare sa prezinte situatiaobligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
-certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;3.certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractactante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Comandatul unitatii colonel medic Madalina Maxim, Contabil sef pcc ec Enache Virginia, Consilier juridic pcc Popescu Razvan, Laborator analize medicale mr. Medic Udrea Catalin, Birou achizitii si contractari: pcc ec. Ion-Bunea Viorica
Incadrarea in situatia prevazute la art. 69 1 dinO.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publica.Note: Se permitedepunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de OficiulNational al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
2.Aviz de functionare si anexa, emis de Ministerul Sanatatii Publice pentru producerea/ comercializarea de reactivi de laborator in termen de valabilitate, conform Legii 176/200 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se permitedepunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Document din care sa rezulte originea/conformitatea produsului conform art. 188 alin. 1 lit. d din OUG 34/2006- marcaj CE sau declaratie de conformitate, in termen de valabilitate.
Cerinta nr. 2Mostre pentru fiecare lot ofertat
Cerinta nr. 1
Certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, emis de un organism de certificare notificat, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, contin in cadrulpropunerilor financiareacelasi pret, se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordulva fi incheiat cu ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 16:12