Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR


Anunt de participare numarul 142148/23.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: CJ BACALU TATIANA, Tel. +40 123874118, In atentia: EC ILIE MARINELA, Email: [email protected], Fax: +40 123874123, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC COLTEA, B-DUL I C BRATIANU, NR 1, SECTOR 3, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 129, 433.6 si 1, 951, 676RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE VOR FI ATRIBUITE LUNAR SAU TRIMESTRIAL IN FUNCTIE DE NECESITATEA SECTIILOR DIN CADRUL SPITALULUI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 129, 433.6 si 1, 951, 676RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1- 1491.30 LEI, LOT 2- 13892.84 LEI, LOT 3- 1827.04 LEI, LOT 4- 231.90 LEI, LOT 5 -1695.68 LEI, LOT 6- 378.00 LEI. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conformf Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de garantare (formular nr.9) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante care se va prezenta in original la deschiderea ofetelor, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960 sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. In cazul in care operatorul economic formuleaza contestatia, iar C.N.S.C Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.278 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat.I.M.M, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% conform prevederilor art.16 alin.2 din legea mentionata.Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si comletarea legii 346/2004.Cursul euro B.N.R din data de 14.02.2013, egal cu 4.3844 lei.Garantia se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor, atat in SEAP, cat si la sediul autoritatii contractante. DA 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006. - Formular nr.10. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului subsecvent, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie - conform prevederilor art. 92 alin 2) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat- CASMB, Venituri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completare si prezentare Formular nr. 1( inclusiv de catre tertul / tertii sustinatori, daca este cazul)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr.2Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care va certifica faptul ca participarea la procedura de Licitatie Deschisa s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completare si prezentare Formular nr.13Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- completare si prezentare Formular nr.14Personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Compartiment Achizitii- Ec.Ilie Marinela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu TatianaCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de O.N.R.C. -prezentat in original /copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie, Operatorul economic va face dovada de apartenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru prezentand Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate, in orig, sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea conf. cu originalul pentru urmatoarele activitati: import, comercializare reactivi, . Persoanele juridice straine vor prezenta doc. care dovedesc o forma de apartenenta din punct de vedere profesional, in conf. cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cuprinzand si cifrade afaceri globala pe ultimi 3 (trei) ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formular nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre de produs, descrieri pentru fiecare lot in parte (marcate cu numele firmei si numarul aferent fiecarui lot pentru a putea fi identificate)
Documente emise de organisme care confirma certificarea sistemului calitatii( sa fie deja implementat)pentru operatorul economic participant- certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostre de produs, descrieri pentru fiecare lot in parte (marcate cu numele firmei si numarul aferent fiecarui lot pentru a putea fi identificate)- mod de prezentare original/copie legalizata/copie conform cu original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In cazul in care, in urma reofertarii, persista egalitatea, atunci contractul nu poate fi atribuit nici unuia dintre ofertanti. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita o singura reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I C BRATIANU, NR. 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel. +40 123874118, Email: [email protected], Fax: +40 123874123
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2013 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer