Licitatie Publica - Furnizare Reactivi de Laborator
Anunt de intentie numarul 26198/19.03.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Tel. +40 760669955, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare Reactivi de Laborator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon, Bd-ul Aviatorilor, nr 34-36, sector 1, Bucuresti
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 500, 000 si 4, 500, 000RON
Se vor achizitiona reactivi de laborator prin incheierea de acord cadru pentru 18 luni de la data atribuirii, nr. loturi cuprins intre 1 si 40 cu una sau mai multe pozitii; oferta poate fi depusa pentru unul sau mai multe loturi
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.06.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Se vor incheia acorduri cadru care sa asigure necesarul de reactivi de laborator pentru anul 2013-2015
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire: LICITATIE PUBLICA DESCHISA; Criteriul de atribuire: PRETUL CEL MAI SCAZUT; Cerinte de calificare si selectie: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala; Aviz de functionare cu anexa eliberat de Ministerul Sanatatii sau echivalent, dupa caz; Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; Ofertantul va depune cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei; Declaratie pe proprie raspundere privind livrarea produselor; Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001 sau echivalente;
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: anaf.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.anpm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.securitatea-muncii.ro;www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2013 12:00