Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR


Anunt de participare numarul 60080/31.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel.021.317.21.94, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www..e-licitatie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala a I.C.Fundeni
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 708, 022 si 6, 832, 088RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare reactivi de laborator structurat pe loturi conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MAXIME SI MINIME SUNT CUPRINSE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 708, 022 si 6, 832, 088RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare pentru fiecare lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG 34/2006; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI; COPIE CERTIFICAT DE INREGISTRARE AL SOCIETATII; DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA; CERTIFICAT PRIVIND IMPOZITE SI TAXE ELIBERAT DE DIRECTIA IMPOZITE SI TAXE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ULTIMUL BILANT CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AUTORIZARE PT.LIVRAREA PRODUSELOR;AUTORIZARE PT. EXECUTAREA LUCRARILOR DE SERVICE;CERTIFICAT DE CONFORMITATE A PRODUSELOR DE LA PRODUCATOR;DOCUMENTE CARE CONFIRMA CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII CONF.STANDARDULUI ISO 9001 SAU ECHIVALENT;LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII 3ANI;EXPERIENTA SIMILARA;AVIZ DE FUNCTIONARE ELIBERAT DE M.S.P., PREZENTAREA DE MOSTRE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S16-020097 din 24.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASIERIA SPITALULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 12:00
Locul: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 - 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 010458, Romania, Tel.021 - 319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021 - 332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: FUNDENI NR.258, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel.021 317 21 94, Email: [email protected], Fax: 021 318 04 44, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer