Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE


Anunt de participare numarul 108066/17.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Adresa postala:  Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010816, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII, Tel. 021-318.72.47, In atentia:  GABRIELA POPA, Email:  [email protected], Fax:  021-318.72.47, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi pentru analize de sange grupati in 4 loturi:
Lotul 1-Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul VITROS 5.1. FSLotul 2-Pachet reactivi coagulare compatibili cu analizorul ELECTRA 1400CLotul 3-Pachet de reactivi imunodiagnosic compatibili cu analizorul VITROS ECILotul 4-Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul NIHON 8222KLotul 5-Pachet carduri de identificare si antibiograma compatibile cu analizorul VITEK 2 Compact
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi pentru analize de sange grupati in 4 loturi:
Lotul 1-Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul VITROS 5.1. FSLotul 2-Pachet reactivi coagulare compatibili cu analizorul ELECTRA 1400CLotul 3-Pachet de reactivi imunodiagnosic compatibili cu analizorul VITROS ECILotul 4-Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul NIHON 8222KLotul 5-Pachet carduri de identificare si antibiograma compatibile cu analizorul VITEK 2 Compact
Valoarea estimata fara TVA: 377, 827RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare prin scrisoare de garantie bancara sau o alta forma legala: Lotul 1- 1.070 leiLotul 2- 120 leiLotul 3- 2.000 leiLotul 4- 189 leiLotul 5- 400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la Bugetul de Stat si din Contractul cu CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Vor fi exclusi toti operatorii economici care se incadreaza in situatiile de la art.180 si art.181, precum si cei care se afla intr-un potential conflict de interese asa cum este definit in art. 69^1 din OUG. Nr. 34/2006. Se va completa formularul 12A si o declaratie pe propria raspunedere.-Vor fi exclusi operatorii economici care nu fac dovada formei de inregistare ca persoana fizica sau juridica ce are in obiectul de actiitate producerea sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii. Se va prezentaCertificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul nr. 6
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie cel putin urmatoarele valori pentru: lotul 1:50.000 euro, lotul 2:5.600 euro, lotul 3:93.000 euro, lotul 4:8.800 euro, lotul 5:18.500 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de conformitate a producatorului, cu marcaj CE
-Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate
-Standarde de asigurare a calitatii- se vor vor prezentadocumente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001/2000 (sau echivalent);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala de licitatie electronica cu o runda de o zi, elementul de reofertare va fi pretul totalal fiecarui pachet
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul oferantului participant la sedinta de deschidere va prezenta imputernicire scrisa in acest scop, precum si un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIU NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021-3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INMAS
Adresa postala:  STR. MIRCEA VULCANESCU, NR. 88, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010816, Romania, Tel. 021-3187247, Email:  [email protected], Fax:  021-3187247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer