Licitatie Publica - Furnizare reactivi pentru analize de sange
Anunt de participare numarul 110956/05.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dobos, Tel. 021/314.00.15, In atentia: Lili Cilt, Email: [email protected], Fax: 021/314.00.15, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare reactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB-Str.Spl.Independentei nr.169, sector 5, Bucuresti, magazie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 21, 631 si 256, 466RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare reactivi pentru analize de sange compatibili cu analizor de hematologie Sysmex XT 4000 i
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 21, 631 si 256, 466RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma fixa de 1% din val.m axima estimata fara TVA=2.565, 00 lei;garantie de buna exec.5% din val.contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-formularulnr.2- valabila la data deschiderii ofertelor-original semnat si stampilat.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , litera a, b, c, c^ 1, d, e.- formularulnr.3-valabila la data deschiderii ofertelor-original semnat si stampilat.
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie semnata si stampilata .
Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor- conform legislatei in vigoare-in original sau copie legalizata.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf.Ordin nr.314/2010.-formular nr.8..
Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S.? valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabilla31.12.2009)-copie semnata si stampilata, vizata DGFP.Fisa de informatiigenerale?formularul nr. 4 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de comercializarede la producator/distribuitor/reprezentanta, in termen de valabilitate-copie semnata si stampilata.
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO-valabile la data deschiderii ofertelor copie semnata si stampilata.
Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsuluicu una din directivele europene in domeniu: Directiva93/42 CEE , directiva 98/79 CEE, directive 90/385 CEE, sau echivalent-valabilala data deschiderii ofertelor- copie semnata si stampilata
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse, in ultimii 3 ani- formularul nr. 5 ?original semnat si stampilat.
Acord de subcontractare ? vezi Model Acord subcontractare.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ?Formular nr.7-daca este cazul.
Pliante, cataloage, alte materiale de informare in sustinerea compatibilitatii/echivalentei produsului cu specificatiile tehnice solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44676/01.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 10:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 11:00
Locul: SUUB-, Spl. Independentei, nr. 169, sector 5, Bucuresti, Serv.Achizitii Publice, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si repezentantii imputerniciti ai agentilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040022, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255-(1), si Art. 256-1 si Art. 256^2. - (1)-litera b-5 zile, din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA Pricop & Banu
Adresa postala: B.dul.Lascar Catargiu nr.12, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010100, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax: 021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 17:27