Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE


Anunt de participare numarul 115413/17.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Adresa postala:  Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010816, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII, Tel. 021-318.72.47, In atentia:  Gabriela POPA, Magda BREABAN, Email:  [email protected], Fax:  021-318.72.47, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE DIVIZATI PE 8 LOTURI A CAROR COMPONENTA ESTE DESCRISA IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Lotul 1 - Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul VITROS 5.1. FS-Lotul 2 - Pachet reactivi coagulare compatibili cu analizorul ELECTRA 1400C-Lotul 3 - Pachet reactivi imunologie compatibili cu analizorul VITROS 5.1. FS-Lotul 4 - Pachet de reactivi imunodiagnosic compatibili cu analizorul VITROS ECI-Lotul 5 - Pachet reactivi toxicologie compatibili cu analizorul VITROS 5.1. FS-Lotul 6-Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul NIHON 8222K-Lotul 7- Pachet carduri de identificare si antibiograma compatibile cu analizorul VITEK 2 Compact-Lotul 8-Pachet reactivi electroforeza compatibili cu analizorul SEBIA MINICAP
Valoarea estimata fara TVA: 845, 905RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-Lotul 1 - 3589 lei-Lotul 2 -319 lei-Lotul 3 -512 lei-Lotul 4 - 3038 lei-Lotul 5 -877 lei-Lotul 6 -1031 lei-Lotul 7-987 lei-Lotul 8 -135 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
?Sume decontate de CASAOPSNAJ?Sume decontate de la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic - completare formular nr. 12A-DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulteca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante
-DECLARATIE pe propria raspundereprin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-completare formular nr. 5
-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale completare formular nr. 6
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani sa aiba cel putin urmatoarele valori pentru: lotul 1:136.000 euro, lotul 2:12.000 euro, lotul 3:19.500 euro, lotul 4:115.000 euro, lotul 5:33.000 euro, lotul 6:39.000 euro, lotul 7:37.000 euro, lotul 8:5.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de conformitate a producatorului, cu marcaj CE
-Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate
-Standarde de asigurare a calitatii-ofertantii vor prezentadocumente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001/2008 (sau echivalent);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica cu o runda de o zi, elementul de reofertare va fi pretul total al lotului. Se va putea vedea oferta cea mai buna, pozitia in clasament, precum si numarul participantilor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul firmei participant la sedinta de deschidere va prezenta imputernicire scrisa in acest scop, precum si un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIU NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INMAS
Adresa postala:  STR. MIRCEA VULCANESCU, NR. 88 , SECTOR 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010816, Romania, Tel. 021-3187247, Email:  [email protected], Fax:  021-3187247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer