Licitatie Publica - Furnizare reactivi pentru analize de sange
Anunt de participare numarul 132702/20.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Adresa postala: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010816, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII, Tel. +40 213187247, In atentia: IOAN CAMCIUC, POPA GABRIELA, Email: [email protected], Fax: +40 213187247, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare reactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 199, 945.6 si 3, 779, 452.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: vor fi incheiate 8 contrate subsecvente, cate 4 pe an, la un interval estimat de 3 luni; primul contract subsecvent va fi si cel mai mare, avand o valoare estimata de 529.450, 40 lei si se va incheia in termen de 10 zile de la semnarea acordului cadru, cantitatile si valorile estimate pentru cel mai mare contract subsecvent sunt prezentate pentru fiecare lot in caietul de sarcini si anexa 2B.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie reactivi pentru analize de sange impartite pe 6 loturi.Componenta fiecarui lot este descrisa in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul VITROS 5.1. F.S. valoare estimata1.067.509, 20 leiLOT 2 -Pachet reactiviimunologie compatibili cu analizorul VITROS 5.1. F.S. valoare estimata403.937 lei
LOT 3 -Pachet reactivitoxicologie compatibili cu analizorul VITROS 5.1. F.S.valoare estimata526.280 lei
LOT 4 -Pachetul de reactivi imunodiagnosic compatibili cu analizorul VITROS ECIvaloare estimata 1.406.296 lei
LOT 5 -Pachet reactivihematologie compatibili cu analizorul Nihon Kohden - Celltac MEK 8222Kvaloare estimata 179.620 lei
LOT 6 -Pachet reactivi coagulare compatibili cu analizorul Griffols model Q valoare estimata 195.810 lei
Componenta fiecarui lot este descrisa in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 779, 452.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este specificat in anexa B pentru fiecare lot.Garantia de participare se va constitui printr-un instrument de garantare Formularnr. 8, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16, al. 2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr. 1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. cuantum: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecventse constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform formularului nr. 9.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Venituri din contractele incheiate cu casele de asigurari sociale de sanatate-Venituri proprii si subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate/ CertificatCompletare formular nr.12A
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Completare formular nr.12B
Cerinta nr. 2
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere
Completare formular nr.12C
DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.
Declaratie pe proprie raspundere
Personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura:
Director general: Marian MACRI
Director financiar-contabil: Valerica VISAN
Director administrativ: Ioan CAMCIUC
Sef sectie: Simona BERBECAR
Sef laborator clinic: Daniela APAFAIAN
Compartiment Achizitii: Gabriela POPA Cerinta nr. 1- Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea/instalarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
- dovezile pentru aplicarea legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si anume declaratie in conformitate cu anexele 1 si 2 prevazute la art.7 din legea 346/2004.
Operatorul economic va face dovada de apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului-cadru prezentand Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate, in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare informatii gernerale prin completarea formularului nr.5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentare certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii sau echivalent ? marcaj CE, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul.
Cerinta nr. 2
Experienta similara
Operatorul economic va demonstra ca are experienta necesara derularii contractului
completand declaratia privind lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani(formular nr. 6) de asemenea operatorul economic va prezenta cel putin o recomandare de la beneficiari.
Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Toti ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile vor fi invitati sa participe la etapa finala de licitatie electronica cu orunda, avand durata de o zi, elementul de reofertare va fi valoarea totala fara TVA aferenta cantitatilor maxime ce urmeaza a se achizitiona pe durata acordului-cadru pe fiecare lot. Vor fi puse la dispozitia ofertantilor informatii referitoare la oferta cea mai buna, numarul participantilor la licitatia electronica si pozitia in clasament.In cazul care, in urma etapei de licitatie electronica, vor exista pe primul loc, preturi la egalitate, se va solicita ofertantilor aflati la egalitate o noua oferta financiara, depusa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, la o data precizata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor prezenta imputernicire scrisa si un document de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Aceasta documentatie a mai fost transmisa cu nr. 10068 la cereri de oferte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic INMAS
Adresa postala: str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010816, Romania, Tel. +40 213187247, Email: [email protected], Fax: +40 213187247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2012 12:32